onsdag 6 januari 2010

Tack fina ni!

Tusen tack för alla fina kommentarer till mitt förra inlägg! De värmde verkligen, ni är så snälla och fina.
Här kommer som utlovat årets (eller förra årets då) sydda julklappar:
Jonas fick en röd tröja med dragkedja fram, vinröda passpoaler i raglanskärningen och ett hjärta på ärmen. Jag ville göra den fin och kärleksfull utan att den skulle bli för gullig. Med hjärtat blev den väl lite på gränsen, men han är så fin i den!

Min kära lillasyster önskade sig en örngottstopp, så det fick hon förstås. Så här fin blev hon i den.

Och så fick hon en mössa med ett foto av ett roligt sommarminne. Den blev visst lite väl stor, men nu är den insydd (efter att bilden togs).
Vi hörs snart igen! Ha det fint, kära ni!

14 kommentarer:

Kerstin sa...

Tack kära Syster för mina superfina julklappar! Älska dem båda två ..mössan passar perfekt nu! Hihi, vad jag är glad för dem!
Jonaströja var jättefin med, tycker det blev bra med hjärtat!

OttoPippi sa...

Vilka underbara,och SOLIGA, julklappar!!!! Kram vännen!

MinaMirakel sa...

Vilken fin örngotts topp, måste nog prova något sånt!/Åsa

Pyssellycka sa...

Vilka härliga julklappar! Örngottstoppen väcker mina begär :-)!

SiriR sa...

Wow, så fine gaver! Er veldig imponert over jakken til din mann, så fin!

Og toppen til din søster er jo bare lekker:)

Heimlaga sa...

Vilken rolig idé med fotot på mössan!

Strömming sa...

härliga klappar!

tycker hjärtat på ärmen blev jättefint! kram!

erry sa...

Jättefina julklappar! Lycko dem som får julklappar av dig ..:)

Kram

Hello sa...

De blev jättefina alla tre. Hjärtat är jättefint!

JuMel sa...

Så fina julklappar allihop, förstår att mottagarna blev nöjda!

jejja79 sa...

varför kan inte jag oxå få hemmagjorda julklappar. Hos oss är det vara jag som delar ut sådana =) Mössan var ju helt underbar (min favorit) även om den var lite stor. Örngottstoppen var supersnygg med bred mudd nedtill, måste prova..... och killkläder ser man inte mycket av.... mer av det, för tröjan var supersnygg. kram

Jonas Lövendahl sa...

Ja,tack hjärtat! Det är en härlig tröja. Jag har haft den på mycket på sistone. Solveig tryckte även ett kärleksfullt meddelande till mig på kragens insida.

Slow-Eva sa...

Åh där kom den ju igen örngottströjan. Så fin! Örngott och muddar ska kanske införskaffas...

Åsa Tidqvist sa...

jättefina klappar! coolt att trycka själv på mössan =)