lördag 16 januari 2010

Fina barn i farfarsskjortor

Jag har tyvärr inte sytt så mycket, har jobbat desto mer på mitt andra jobb. Vill i alla fall visa upp några fina bilder på soliga barn. Tar mig friheten att citera en bit ur mailet om E i den rödblommiga skjortan:

Hon var trött och lite grinig på vägen hem i söndags så då passade jag på att visa vad jag hade köpt till henne. Då sken hon upp som en sol och utbrast "fiiin!" efter att ha ryckt åt sig skjortan och granskat den lite närmre sa hon "mamma, den är så vacker att jag vill ha den på mig på dagis i morgon!".

Kan man få bättre betyg?


Ännu en bild som gör mig glad:
Lilla S har nu växt i storebrors urväxta skjorta. Det bästa av allt är att hon tar med sig hela familjen och hälsar på oss imorgon!
Hoppas ni har en fantastisk helg!

14 kommentarer:

Kerstin sa...

Åååh gullisar!
Ha det fint kära Sol!
Kram

Junebacken! sa...

Vilken underbar kommentar!

jejja79 sa...

sötnosar =) Förstår att du blir glad av dess bilder. kram

MinaMirakel sa...

Vilka underbara bilder, och vilken bra respons från bäraren!/Åsa

kalamajt sa...

Åh så fina barn (och skjortor!) Det är så härligt när ens plagg får bra betyg av bärarna, man blir ju så lycklig!

Hoppas att ert svåra har löst sig nu och att det nya året blir bättre!

(det är alltså jag som är fd storalillaj)

Ulrika sa...

Verkligen fint betyg! Kul att du är tillbaka lite mer igen!

SiriR sa...

Nydelige! Sånne bilder og utsagn er gull verdt:)

Sjöormen sa...

Vilken härlig respons! Bättre beröm än så kan man inte få :-)

NOOK Elin sa...

Vilka sötnosar!

Åsa Tidqvist sa...

Underbarta kommentarer och underbara bilder!!

Anneli sa...

På min hemsida finns en award till dig att hämta för din fina och kreativa blogg som ger mig stor inspiration och glädje! Stort Tack!

OttoPippi sa...

Sanningar får man från barnen :-) Så härligt med ett sånt mail efter en försäljning!
Kram!

KlaramedK sa...

fin skjorta och vilka glada kottar!!

måste även beundra den fina nils holgersson tygtavlan....du har inte mer av det tyget?! :=O

Solveig Lövendahl sa...

Tack för era fina kommentarer!

Fellai, stort tack!

KlaramedK, tyvärr är tyget/tavlan inte min. Det är kunden som har fotat hemma hos sig.