lördag 9 april 2011

Fina dagar

Sen jag var i Stockholm har jag velat berätta om ett fint möte med en väldigt speciell vän. Blir ibland lite tveksam till att berätta om annat än min sömnad här, tänker att det här är ju en syblogg och ni som är här vill kanske mest läsa om vad jag sytt. Vad säger ni, mest sytt eller mer blandat? I alla fall har min vän skrivit väldigt fint om mötet och oss här. Foto: Jonas

Idag har jag och min älskling har haft en härlig dag, vårens första picknick, mackor, kakor, kaffe och korsord på en filt i solens sken. Kan inte bli så mycket bättre! Hoppas ni också har en härlig helg! Och för er som vill se sytt så kommer strax bilder på ett större syprojekt som nu nått sin beställare.

7 kommentarer:

[sarah lucy carin] sa...

varm läsning. vad fint. vad glad jag blir. ♥
underbara du. kram!

Heimlaga sa...

Fantasiskt fint! Får tänka på det med min 6-åring!

Maria sa...

jag röstar för lite mer blandat :-)

Mia sa...

Din blogg är DIN! Det du är sugen på att dela med dig av, blir vi andra glada för :)

Mia sa...

oj, nu har jag läst texten frida skrev Så fint <3

Solveig Lövendahl sa...

Tack för era kommentarer! Ja, visst är det fint, blir alldeles rörd varje gång jag läser Fridas ord.

Jag brukar alltid få mest respons när jag visar nått sytt och tänker då att det är det mina läsare vill se, men såklart har du rätt Mia. Det är ju min blogg, jag ska ju skriva om det jag vill skriva om. Såklart. Tack. Kanske blir lite mer blandat framöver.

Efwa - Medea sa...

Vad fint hon skrev. Vad kul att ni träffades igen efter så många år. Tyvärr har jag helt tappat bort mina brevvänner som jag fick på samma vis.
Klart vi vill läsa mer om andra saker än sömnad. Ser fram mot att du blandar.
/Efwa