torsdag 25 juni 2009

Äntligen!

I början av april berättade jag att jag blivit intervjuad och nu är tidningen ute, Leva! nr 7-8. Det är verkligen ett jättefint och bra reportage om fem sybloggare: retro elephant, florin, gobligobli, rättvisa barn och så jag. Jättekul och jag är verkligen glad att den mycket trevliga journalisten Camilla Porsman tog det här initiativet och gjorde det så bra. Ändå är jag lite besviken, min bloggadress har nämligen fallit bort. Känns tråkigt, jag hade ju hoppats att artikeln skulle leda till att nya besökare kunde hitta hit. Jag ska höra om det finns någon möjlighet att de tar in den i nästa nummer som en liten rättelse eller nåt. Eller någon av er andra som är med kanske vill länka till mig? Skulle vara jättesnällt.

22 kommentarer:

Heimlaga sa...

Grattis, så roligt! Måste nog spana efter den tidningen!

prickig design sa...

Så kul!Stort grattis till intervjun! Men vad trist med din bloggadress!Känns ju som att det ar en rätt viktig detalj. Stort grattis!

[sarah lucy carin] sa...

heja! (nu var jag ju bara tvungen att gå upp och kolla om du bloggat om det...)

hoppas att reportaget inspirerar och att adressen kommer med i nästa tidning.

kram!

Retro Elephant sa...

Du var så fin på bilden söta du. Tror bestämt att de rättar till felet om du säger till dem, klart de kommer lägga in din bloggadress i nästa nummer skall du se :)

//Lina

Moi! sa...

Som svar på din fråga på min sida så ja, jag googlade dig. Såg att de hade missat bloggadressen, men blev så nyfiken så att sökte upp den! Kommer tillbaka!

Strumpetossa sa...

Grattis! Vad kul, måste genast springa och köpa tidningen!!

Doris_Assar sa...

Kul! Måste köpa tidningen! Vad fin du är på kortet också! :-)

Kaja sa...

ÅH vad kul, jag följer ju alla bloggar så då bara MÅSTE jag ju köpa tidnignen!

á Yeliqa sa...

Stort GRATTIS!!!
Vad tråkigt att din bloggadress inte var med. Hoppas att du får en rättelse i nästa nummer för visst vore det roligt ifall de som läser tidning hittar igen dig :)

Annabell sa...

Vad kul! Grattis! Känner inte till tidningen, men jag ska titta efter den!

SiriR sa...

Wow, så kult! Synd vi ikke har bladet i Norge..

Strömming sa...

Så kul! Ska hålla utkik efter den tidningen! :D

Naíma´s sa...

Grattis,så kul!!Hoppas det löser sig med bloggadressen.
Måste ut på tidningsjakt....

Aleisa Ribalta sa...

Játtebra, grattis och gör du det. Ring till tidningen, och rättar dem till felet. Jag hoppas jag kan köpa tidnigen men jag ár inte i Sverige nu, det kommer att da slut, alla vill ha det, hehe

MinaMirakel sa...

Vad roligt, måste oxå köpa den tidningen./Åsa

Anneli sa...

Gud vad roligt! Jag ska genast ut och köpa tidningen och läsa om er! Trist att din adress fallit bort - hoppas de lägger in en rättelse i nästa nummer (då syns du ju i två nummer :)

Henrietta sa...

Ska spana efter den tidningen! Kul med repotage

GOBLIgobli sa...

Självklart ska de korrigera det! ;-)

Maria sa...

Fint reportage!

OttoPippi sa...

GRATTIS!!!!!!! Jättekul!!! Men trist med adressen... Hoppas den kommer in i nästa nummer!

Jes sa...

Gud va kul!!! Nu måste jag gå och köäpa tidningen :)

rino sa...

grattis till välförtjänt uppmärksamhet:-)