onsdag 28 januari 2009

Solig-tävling!

Jag utlovade ju en ny tävling för att fira 10 000 besökare och nu är vi där. Vill först säga ett stort tack till alla som kommer hit, alla som bara tittar och framförallt alla som kommenterar. Ni gör mig väldigt glad!
Nu till tävlingen, inte så nyskapande, jag vet, men det är ungefär vad som hinns med just nu, så håll till godo med ännu en elefant-tävling.

Allt du behöver göra är att skriva en kommentar här, tipsar du dessutom på din blogg (låna gärna bilden!) så får du två lotter. Har du ingen blogg, så skriv tex mailadress så jag kan nå dig om du vinner. Och har du ett vanligt namn så skriv gärna efternamn eller något annat kännetecken.
Den 4 februari kl 18 drar jag en vinnare som får välja en elefant. De andra två ska till butik gul.
Lycka till!!!

391 kommentarer:

1 – 200 av 391   Nyare›   Senaste»
Y sa...

Dina elefanter är så ljuvliga att jag hoppas på bättre tur denna gång

Helena sa...

Dom är jättefina, speciellt den gula! Jag hoppas också på bättre tur den här gången!

teresa sa...

Så kul att din blogg uppmärksammas, det är den verkligen värd!
Underbart söta små elefanter!

OttoPippi sa...

JAG ÄR MED!!! Lägger naturligtvis ut ett inlägg på bloggen min!

Maria sa...

Hej!
Jag vill vara med och lägger upp en länk i högerspalten på min blogg!

AMDAdesign sa...

Oj 10000 besökare...känns som jag har långt dit...hoppas en av de söta elefanterna kommer hem till mina busungar =) (lägger in ett inlägg i min blogg med)

Anneli sa...

Jag, vill, jag vill, jag vill!
//Anneli

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med, älskar dina elefanter!!

Anonym sa...

alltså jag tryckte för fort :)

Jag vill gärna vara med, älskar dina elefanter!!

(och skulle gärna sätta detta på min blogg men vet inte hur man gör....)

miastick sa...

Å vilka söta elefanter! Jag vill vinna!

Annas garndrömmar sa...

Vilka fantastiskt söta och charmiga elefanter! Med bebis i magen blir man dessutom ännu mer "svag" för sånt här, haha. Vill såklart tävla, och bloggar om tävligen också!

Vindling sa...

Ja! Jag vill! Länkar såklart från min blogg också.

Skaparmani sa...

Härliga elefanter, klart jag vill vara med!

Lägger in din tävling i min blogg....välkommen alla att ta en titt, dela inspiration och ideér!

Strömming sa...

Självklart vill jag också var med! Hoppas på bättre lycka denna gång :D Dina elefanter är ju så fina så jag tar chansen till två lotter och länkar på min blogg!

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har!
OCh ja tack, jag vill gärna vara med och tävla om en urgullig elefant!

jie sa...

Klart min lilla bebis som ska plockas ut den 6 mars vill ha en sån liten söt elefant som sällskap (o jag me för den delen). Bloggen får oxå en hint om tävlingen.

Anonym sa...

Å jag vill jätte gärna vinna din fiiina elefant, har spanat in dem minsann ;) Ska länka till dig på min blogg genast!

Heilt spesiell sa...

Åååh en sånn vil jeg gjerne ha!!Linker til deg på bloggen ja!

Unknown sa...

Jag blir så inspirerad av din blogg! Och inte tala om att mitt första syskonbarn som föds i februari kommer att få snygga kläder med inspiration härifrån!
:-)

á Yeliqa sa...

Åh det här kan jag bara inte missa. Det är klart att jag vill vara med och tävla om en av dina urfina elefanter :)

Cecilia sa...

En sådan underbar elefant vill man självklart ha - jag hoppas på att den gröna får flytta hem till oss!

//Linda sa...

Åh så söta, visst vill jag vara med!
Länkar också: http://linblogg.blogspot.com/2009/01/elefant.html

LinSar sa...

Så klart jag vill va med.Länkat har jag gjort.Håller båda tummarna fram till dragning;)

Spunk og boblemukk sa...

Jeg synes du lager så kjempefine elefanter, og myye annet fint!!
Linker til konkurransen på bloggen min :)

Lemi sa...

kjmpefine!!! grattis m så masse besøk!

MadeByElise sa...

Jeg vil, jeg vil, jeg viiiil!!!

Grattis med 10 000!

Håper jeg vinner en av dine skjønne elefanter ;-)

Välkommen! sa...

jag jag jaaaag vill vinna!! :) tipsar om tävlingen på min blogg!

Anonym sa...

En så söt elefant hoppas jag får komma hem till mig :)
Grattis till 10000 :)

Jag har länkat till tävlingen från min blogg.

Susilull sa...

Dom är så söta, dina små elefanter, har sett dom förut.
Du gör verkligen fina saker!
Att vinna en liten pellefant att ge till mitt minsta fadderbarn skulle vara perfekt!

Jag länkar på min blogg också

Ase1980 sa...

Hej! Jag skulle gärna vinna en söt elefant! /Åsa N

Anonym sa...

Fantastiska fina elefanter!! Skulel verkligen vara kul att vinna en! Passar på att säga STORT grattis till den som vinner en :-)
Kan inget om bloggar... brukar bara smyga runt och beundra allas fina alster :-) Hoppas jag har gjort rätt nu iaf!

Sara Martinsson
sara@portkod.se

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med i din tävling! Du var ju med i min och vann, så jag provar min lycka hos dej! Lägger in en länk till din tävling på min blogg.. Ha en bra dag och hoppas mössan kommer till användning! //Stina Lika Unika

Anna-Snoddas sa...

Åh jag vill också ha en av dina underbara elefanter! :D Har länkat hos mig!

Anonym sa...

Vilka sötisar! Klart jag länkat hos mig.

Anonym sa...

Så söta =) gjag är gärna med och tävlar, jag kommer även att länka från min blogg.

Anonym sa...

Vilka ursöta elefanter! Jag är gärna med och tävlar. Lägger upp en länk till tävlingen ikväll eller imorgon!

Botilda sa...

En lyckoelefant skulle vara precis vad jag behövde!

Anonym sa...

Jätte söta elefanter, är jätte gärna med!

Crew sa...

En liten elefant skulle gärna få flytta hem till mig! Så jag är gärna med även om jag e förföljd av evig ottur i lotterier. Slänger upp bilden i bloggen. Grattis till 10 000 besökare. Ganska grym komplimand att så många gillar de du gör :D

Anonym sa...

Smälter ner jag dessa små söta elefanter! Har ingen blogg, men jag vill gärna vara med att tävla! Min mailadress är: Therese.karlsson1@gmail.com

Doris_Assar sa...

Jag vill också vara med! :-)
Så fina elefanter, och ett plus för de coola miljöfotona!

Anonym sa...

Ja vill, ja vill! Hoppas att den som vinner (om det inte är jag alltså...;)) inte väljer den gröna för den vill jag pax-köpa isf!!! Superfin!

Malin sa...

Självklart vill jag vinna en solig elefant! :-)

millandante sa...

Först så tackar jag för kram och fina ord! Det värmde ska du veta!Sedan måste jag säga att jag blir så glad när jag hittar din blogg! Det är nämligen andra gången jag hittar den... Förra gången var jag alldeles ny i bloggvärlden, klickade bara runt och kom sedan inte ihåg vad en enda sida hette...
Det är inte länge sedan men jag har snabbt lärt mig att en blogg man gillar direkt ska man lägga på minnet! Det gör jag denna gång...
Kul med bröllop och att du ska sy din brudklänning!
Jag återkommer!
Hej så länge!

Anonym sa...

Hej du kreativa! Jag blev alldeles kär i dina saker och vill anmäla mitt deltagande i tävlingen. Jag har lånat bilden och länkat till dig på min blogg så jag antar att jag får två lotter för detta. Hoppas innerligt på en fin elefant!

Kicki sa...

Grattis till 10000!!!!

Jag vill självklart vara med och tävla! Har länkat till tävlingen i min blogg: http://mammapavift-lillagroda.blogspot.com/2009/01/tavling-hos-solig.html

Kram

od Andulky sa...

Jättefina! Oj, vad många som är med.. Men man kan ju alltid hoppas :-).
Bloggar självklart också!
/Anna

Malin sa...

Jag vill vinna en så fin elefant, jag har länkat i min blogg
http://glitterochstjarnljus.blogspot.com/2009/01/blog-post_28.html

prylpinglan sa...

Ja men de e såklart jag vill vinna en sån söt elefant! Hoppas verkligen turen e på min sida den här gången!
Lånar bilden och länkar till din blogg från min blogg!!! :)

www.prylpinglan.blogspot.com

Anonym sa...

jag vill vinna!!!

//Karin ; kawisen @ hotmail .com

prickig design sa...

Jag vill va med! Givetvis länkar jag! Behöver två chanser! Har inte så tur i spel men...

Cel'Dara sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla. Själklart har jag länkat från min blogg också.
http://celdara.blogspot.com/2009/01/vill-du-ha-en-elefant.html

Anonym sa...

Åh, dom är så fina! Klart jag vill vara med och tävla! Grattis till 10 000 besökare också.

/ Annika
annika.lundberg@gmail.com

LADY JEN sa...

Jag vill också vara med och tävla om en av dina söta elefanter.

Länkar på min blogg.

Anonym sa...

åh vilka superfina elefantisar, sådan vill man naturligtvis vinna :)

mvh vonka

veronica_eleonora@hotmail.com

Anonym sa...

jag är med och länkar från min blog

Anonym sa...

Detta är en av de bloggar jag läser och inspireras av. Du gör underbara saker. Kan inte annat än hoppas att en liten med snabel vill åka snigelpost hit.

Karin
elmabus@hotmail.com

Eva-Lina sa...

Det sötaste jag någonsin sett!!!!!!

Eva S sa...

Oj så söta! En sån vill jag vinna!
Jag länkar till din blogg.
Eva i Lund

Anonym sa...

Tänk om man kan ha turen och halka på snabeln och vinna en gul "fant" till min lill loppa. Elefanterna är sagolika.

Hälsningar Karin
karinpaosater.blogg.se

Reena sa...

Hoppas på lite tur med att vinna en elefant. :)

mamamekko sa...

Ååå, denna gång hoppas jag att turen är med mig, elefanterna är ju heöt underbara! länkar även på min blogg...Gör det imorgon bitti..
Nu håller jag tummarna!! =)kram

hea sa...

Vill väldigt gärna vara med! De är sååå charmiga, dina elefanter! Länkar förstås till tävlingen oxå från min blogg!

Heimlaga sa...

Jag vill vara med och tävla!

lottis sa...

åhhh vilka söta elefanter! En sån skulle man vilja ha..till sonen:)
Skulle självklart sätta detta på min blogg om jag visste hur man gjorde:/

Roblin sa...

Oh nu tar jag chansen att vinna en liten elefant till min lilla tjej som fyller ett år om två veckor. Självfallet blir det dessutom inlägg på bloggen :-)

Anonym sa...

Gud vilka söta elefanter! Den gula fick mitt hjärta att klappa lite extra=) Är gärna med och tävlar!

/Julie

julie.pettersson@gmail.com

Sandra -Vildkatten sa...

Åhhh jag vill verkligen vinna en så fin elefant. Knyttet i magen skulle nog bli jätteglad för en. Har fixat bild på bloggen med så jag håller tummarna för någon av mina 2 lotter.

stora lilla j sa...

Åh, vad jag vill vinna en sån tjusig till min elefanttokiga son! Självklart länkar jag från min bogg också! ;-)

Anonym sa...

Oj vad många som vill vinna! Jag vill också vinna en solig elefant.

Unknown sa...

ÅH! Jag önskar verkligen jag har lite tur med mig! (Chansar i alla fall!)

Min dotter fyller snart ett och jag tror definitivt att hon blivit överlycklig för en sådan tokfin elefant!

Du är ju sååå duktig!

FrökenC sa...

Hihi... trots att jag har två elefanter redan så vill jag ju självklart vara med här... :)

Och vilket gensvar...

Länkat och klart!!!

Kerstin sa...

Haha.. jag var inne här före gymmet. Inget nytt inlägg, nu är det å minst 70st har sett det före mig! Grattis SoligaSyster till din poppis-blogg!
..Och jag vil gärna vinna en fantastiskt fin Elefant!
Kramar din Lillasyster.
(eftersom du nte har så många så skriver jag ingen adress..)

Märta sa...

Vill gärna vara med i utlottningen!!
angsgard1@telia.com

Sagofe sa...

Ojojoj, här var det många som tävlade! Men eftersom jag är galen i alla typer av elefanter och inreder med dem så måste jag ju vara med ändå! Lånar bilden och länkar från min blogg :-)

Anonym sa...

Ååååååh!

Indiskas elefanter kan slänga sig i väggen, det är en sådan här jag vill ge till min syster när hon får barn om en månad!

Om just jag skulle ha den stora turen att vinna så når du mig på degendernation@gmail.com

Tiro sa...

Jag vill vara med!!

Anonym sa...

Jag vill gääärna vinna en liten elefant!!! :0)'

joy.linn@hotmail.com

Suri sa...

En elefant balansrade på en liten liten spindeltråååd
Det tyckte de var så intressant
så de gick och hämtade en annan elefant!

Älskar elefanter. Dina är underbara.

Madebycarran sa...

Åh, inte vill man missa att vara med i utlottningen av dina fina elefanter och självklart länkar jag för att öka min chans! Håller tummen!!

Fríða sa...

nämen, så söta! jag vill gärna vinna en elefant! och jag skriver på min blogg om det.
hälsningar från Island
Frida

Bettan... sa...

Hejsan!
Vilka underbart fina elefanter. Vill gärna vara med och tävla och förhoppningsvis vinna en sån :)
Har länkat från min blogg också!
http://bettan82.blogspot.com/2009/01/tavling.html

Anonym sa...

Heeej, jag vill gärna vara med. Har länkat i min blogg också. Här: http://stjernfalls.blogg.se/2009/january/utlottning-hos-skaparstigen.html

Anonym sa...

Jag är med :):)

Elin sa...

Vilka underbart söta elefanter!
Det är första gången jag kikar in i bloggen så med lite nybörjartur så vinner jag en liten elefant :)

Ha det fint!

Anonym sa...

Vill, vill, vill ha gullig Elefant jag OXO!

LillaBarn sa...

Tänk vad kul det skulle vara om elefanten fick flytta till Australien!!! De tycker ju om värme och sol, och det finns det ju en hel del av här... Och två varma barnafamnar finns det också att tillgå de få gånger det blir kallt.
Vad duktig du är, de är jättefina...
Kram Emilie, Jade och Max
emilie.pettersson@exemail.com.au

jejja79 sa...

När jag öppnade bloggkoll idag så tänkte jag, men oj vad många inlägg..... Aha solig har tävling igen =) SJälvklart vill jag vara med..... länkar från min blogg.

Anna sa...

Vilka underbart söta elefanter! Jag hittade hit från en annan Anna (garndrömmar) och kunde int elåta bli att försöka vinna en av elefanterna. Urfina!!!

Pernilla sa...

Jag vill också vinna en söt elefant. Helst den gröna. Länk finns på min blogg

♥Ida♥ sa...

Grattis till 10 000 besökare.. jag vill va med o tävla om en av dina finfina elefanter.. hihi..

Teena Vallerine sa...

Got here from Pink Friday. LOVE those elephants! t.x

Malin E sa...

Självklart vill jag pröva lyckan att vinna en av dessa söta elefanter.Jag har länkat i min blogg!
Kram Malin

snork sa...

Klart jag vill vinna en äkta solig elefant! Länkar på min blogg....

/ Linn

Tina sa...

Neeeiii hvor er de søde!!! :)

Lady Thirty sa...

så söta!!!
jag vill vara med och tävla :)
länkar i mitt sidoelement!

Esbe sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i tävlingen (nån gång kanske jag har turen att vinna nån av dina fina elefanter!). Jag har redan länkat till dig i min blogg!

nynne sa...

Sjældent har jeg set så fine elefanter. Vil meget gerne være med i lodtrækningen - sætter straks dit billede på min slog med henvisning til din dejlige blog og din "give away "
Håber så meget jeg er heldig - samler nemlig på elefanter.
Nynne

THERESA sa...

Vilka supersöta elefanter! Vill självklart vinna en sån. Bloggar om tävlingen i min blogg och lägger även bloggen i favoriter så jag kan återkomma och titta på dina alster. :-)

maria carlander sa...

Åh, jag vill ha en elefant! Ruskigt fina saker gör du, och det är klart att jag tipsar omdig och din tävling på min blogg, jag gör ett inlägg på momangen!

Anonym sa...

Hej!
Anmäler mig härmed till tävlingen o har lagt ut en länk på min blogg!

: )

Annette sa...

Hvilke søde elefanter du har...Håber at een kan komme til mig..

J.La sa...

Ojojojojo, fina! Jag vill också vara med och tävla :)

Anna sa...

Vilka söta elefanter! Jag vill vara med och tävla!

Nørklekonen sa...

Det er dog en rigtig sød elefant.
Birgitte.

Anonym sa...

Oh jag vill gärna vinna en elefant.
/carola.bylander@telia.com

Katharina sa...

Haha, jag bara scrollar ner och ner och ner och det tar aldrig slut! Men jag vill vara med ändå, det kan ju vara mitt namn som dras. Och jag lägger ut det hela på min blogg med!

Hoppas hoppas!

Marieinwonderland sa...

En sånn skjønn elefant håper jeg at jeg vinner:)

Lattjo liten pryl sa...

Åh, det gör inget att det blev en av dina elefanter du lottar ut!!! :D För vi älskar dom ju!!! Har följt din blogg ett tag nu (har även länkat från min) och hoppas på vinst i denna tävling!

Må så gott!
~Linda

Anonym sa...

NØ-Ø-J, hvor er de fine. især den grønne. Håber den flytter hjem til mig.

Irene sa...

Hvor er de nuttede dine elefanter! Den gule ville få et pænt hjem hos mig.-) Og mine tre børnebørn ville da elske den :-)

Errajka sa...

Självklart med! Vilka mysiga elefanter. De lyser vekligen upp tillvaron!

Anonym sa...

Jag blev så glad när jag såg dina elefanter, så självklart vill jag vara med och tävla om en. Naturligtvis vill jag dubbla mina chanser att vinna så jag har skrivit ett inlägg på min blogg: http://tropicalia-se.blogspot.com/2009/01/hoppas-att-jag-jag-tur.html

Marie sa...

Dina elefanter är superduperfina och jag vill såklart också vara med i utlottningen! :)
Har länkat med bild på min sida.

VirkStina sa...

Underbara elefanter!Jag vill gärna vinna en och tipsar på min blogg!

Anonym sa...

Jättesöta elefanter.Kul att vinna.
Kanske man har tur.
Lilian

Anonym sa...

Hejsan!
Jag syr inte själv, men skulle gärna vilja börja och har nu via alla fantastiska sybloggar som finns hittat en massa inspiration.
Dina elefanter är helt fantastiska och det får mig att tänka på min goseelefant jag hade i början på 80-talet. Skulle gärna vilja vinna en. Tack för inspirerande blogg som jag kommer fortsätta läsa.

miros79@hotmail.com

Anonym sa...

Har ingen egen blogg, läser bara några väl utvalda..
Underbara elefanter och roliga små klänningar etc.
Syr också väldigt gärna när jag inte stickar förstås.
//stickAJärna// Mail: AO.Johansson@telia.com

Anonym sa...

Jag hoppas såklart på att vinna en sådan fantastiskt fin elefant till min sons säng!

Har länkat till dig på min blogg

www.mrslucky.bloggproffs.se

Välkommen in!

Anonym sa...

wow! Vilka fina elefanter. Sådan vill jag absolut vinna :) Måste bara passa på att berätta att jag köpte en jättefin akjorta av dig i malmö strax innan jul och den har blivit sonens favorit -kul!
hälsningar, Evelina

evelinuska@hotmail.com

Anonym sa...

De er så flotte, jeg bliver i helt vildt godt humør :)
Jeg har også skrevet lidt om din blog på min blog her:
http://www.lindse.dk/?p=1661

Linda sa...

Urgulliga elefanter, jag vill vara med och fajtas om en.
Lägger ut ett inlägg på min blogg
lindamammans.blogg.se

Karin Grøn sa...

Hvor sjovt. Dine elefanter er fætre til de giraffer og elefanter min mormor lavede, da jeg var barn i stof der ligner det. Sjovt som tingene og stoffarver og mønstre går i ring. Det er ca 35-40 år siden

Cecilia sa...

Hej,
Den här gången skall jag också vara med vid utlottningen av den söta elefanten. Hoppas på nybörjartur... :-)

cecilia.ksson@gmail.com

Charitas sa...

Hvor er de bare søde dine elefanter og tillykke med det store besøgstal :)

Anonym sa...

Elefanter är nästan lika söta som kattungar! Var lite ledsen en dag och såg ett underbart klipp på youtube. Det var en liten elefantunge som halkade i lerpölen som tur hjälpte mamma-snabel den upp! Blev så varm i magen. Är man en orolig själ är djurklipp den bästa medicinen. Jag är med i tävligen, fantastiska elefanter. Från Din Rebecca (ssk:n med den vackraste väskan av alla)

Stickglada Mormor! sa...

Jag vill vara med! Kan man bli annat än kär i dina elefanter?? Tipsar på min blogg!! Får du nu två kommentarer av mig så beror det på att jag inte kunde se min första kommentar reggas!
//S-G mormor

Anonym sa...

Enormt söta små elefanter och de känns som VI ! vår son på 2.5 år älskar verkligen elefanter, så om en av dina härliga elefanter fick pryda hans rum skulle det göra oss alla otroligt glada ! :D
yoyo_karlsson@hotmail.com

Anonym sa...

Ååå, så söta elefanter!
Är gärna med i din utlottning. Grattis till antalet besökare.

abackman66 at hotmail punkt com

jazza sa...

j, vilka söta Elefanter!Mitt barnbarn som sitter i mitt knä och tittar blev stormförtjust!
Absolut vill jag vara med o tävla och lägger ut den på min blogg!

Camilla sa...

Jag blev alldeles förälskad i den gröna elefanten :) SÅ fin....
det är första gången jag är inne på din sida, blev nyfiken då virkstina hade lagt upp en inlägg och skrivit om dig.
nu ska jag kolla vidare på din sida, för att se vad jag finner.
så KUL
// camilla

Anonym sa...

Klart jag gärna vill ha chansen att vinna en solig elefant! :-D

martina sa...

Men du hur söta som helst ju! VILL HA VILL HA!

Emmily sa...

Jag vill självklart vara med i utlottningen! Länk till tävlingen finns på min blogg förstås! Hoppas förberedelserna inför den stora dagen går bra!

Daddis sa...

Vilka otroligt söta elefanter!
Första gånger jag är inne hos dig och tittar men lär komma tillbaka ofta!
/Daddis

Katarina sa...

Helt underbara!
Hoppas att jag e en av de lyckliga...
/Katarina

Anonym sa...

Så söta!!!Jag vill ha en sådan till mitt lilla barnbarn.Hoppas att jag har tur.
ebon.forsberg@elia.com

Mormorstrik og Farmorsysler ❤️ sa...

Hej så fine elefanter, du laver. Håber den ene kommer til at bo i Danmark. Gerne hos mig :-)

Mette sa...

Love, the yellow elephant :-)

Anonym sa...

Åh så fina skulle kunna tänka mig mååånga sådana på en hylla :-)
Har ingen blogg men hoppas på tur ändå :)
Ha en bra dag
anna-carinpehrsson@hotmail.com

Susanne sa...

Helt underbara!! Jag vill vara med och lägger en länk i min högerspalt, hoppas nu på tur. //Susanne

Anonym sa...

Hvor er de skønne. Jeg håber en af dem skal bo hos mig!

linnzan sa...

Åh, vad härligt med elefantutlottning! Jag vill vara med i utlottning och tipsar också på min blogg (vill ju ha större chans att vinna en urgullig elefant).

Anonym sa...

Jeg vil gjerne vinne en elefant! :)

Anonym sa...

Underbara elefanter, jag vill också tävla!

Selmas mamma sa...

Oj vilka fina elefanter och vilka otroligt härliga saker du syr! Man blir ju bara glad och varm i kroppen!

Johanna sa...

Så klart vill jag vara med och tävla om dessa bedårande elefanter!!!

Anonym sa...

Hvor er dine elefanter skønne, jeg bliver helt glad ved at kigge på dem. Hilsner fra Danmark XXX 10na

Anonym sa...

Jag vill jättegärna vinna en fin elefant! Men konkurransen talar inte till min fördel :(

Jenny Aronsson sa...

Wow! vilka coolingar som är ute på promenad, en sån där mysig vän måste man ju bara vara med att tävla om. Speciellt när ens favoritdjur är just elefanter. Jättehärliga, me love!

Anonym sa...

Naw vilka söta elefanter, klart man måste vara med och tävla här.

Anonym sa...

Vilka gosiga elefanter. Elefanter är mitt ena barnbarns älsklingsdjur!

Maria I Falkenberg

Ulrika sa...

åh, mitt bruna rutiga husdjur behöver en kompis... han gillar elefanter!

http://borasblues.blogspot.com/2008/11/ullgull-kper-sig-kompisar-och-annat.html

Lone sa...

Jeg har endnu ikke 100 elefanter, så jeg har god plads til endnu én - specielt så flot en udgave som dine!

Jane S sa...

Dina elefanter är ju jättefina. En sån skulle jag gärna vinna!
Gillar dina idéer om återvunna tyger!
Hälsar
janesohlberg@hotmail.com

Anonym sa...

Dom är underbara klart att man vill tävla..
Länkar med bild på bloggen.

AnKa sa...

De är så fina. Jag hoppas på tur!
Har länkat på min blogg, det blev lite OT där men vad gör det när man kan vinna en elefant.

gulle hexan sa...

jag vill jätte gärna vinna..:)
domär superfina:)

Dr. Gill sa...

Kjempesøte elefanter! Liker så godt stilen din. Linker deg til bloggen min.

Berg sa...

Åh, vilka fina Elefanter.
Jag vill gärna vinna en.

Är lite ny här i pysselvärlden. :-)

Honungsboden sa...

Instämmer me alla andra inlägg. Elefanterna är underbara! Vill gärna vara med i tävlingen!

Helle C sa...

De er så flotte de elefanter.

Anonym sa...

Gud vilka fina elefanter! Den röda är ju bara så underbar! Å jag som verkligen älskar dessa djur. *håller tummarna på att jag vinner en*

Lotten sa...

Åhh din elefanter är underbara! Jag vill väldigt gärna vinna en...

/Lotten

Anonym sa...

så himla söta, länkar såklart också. inspirerande blogg, för övrigt!

Thepas sa...

Åh en av dina elefanter skulle passa så elefantligt bra till min bebis med planerat leveransdatum 2 april. Jag lovar och svär att om jag vinner ska elefanten få stå i spjälsängen och vakta det lilla underverket.

Bild och annonsering på min blogg...

Esmeralda sa...

Oj så snygga! Ser ut som om man har en ganska liten chans men jag hoppas ändå :)

Liz sa...

Åhh vad fina en sån skulle man inte tacka nej till ;-)
så söta! :-)

Anonym sa...

Vem vill inte ha tur och få vinna en sån ljuvlig skapelse!!

Maria Lindström

maijjus@hotmail.com

Evfa/Nystverket sa...

Är med och har lagt länk och bild på min blogg

//Effie

Ina sa...

Finfina elefanter!

Naíma´s sa...

Självklart vill jag också vara med på din tävlig. Elefanterna är så himla söta.
Länkar från min blogg

Anonym sa...

Dessa elefanterna var något av det sötaste jag sett!!!
Jag skulle jättegärna vilja få chansen att välja någon av dem. Har lyckats hitta till denna bloggen för första gången, men det blir inte den sista!
Hoppas på tur, hälsningar Maria

Pyssel och Trams sa...

Jag vill absolut vara med och tävla!=)
Länkar i högerspalten på min blogg!

Mvh Anna

Mia sa...

Det är min första gång här, men absolut inte sista, och då måste jag ju givetvis vara med i tävligen! Jag håller alla mina tummar! :D

gullhjärta sa...

Jag vill givetvis vara med och tävla om en fin fin elefant som skulle passa utmärkt på sonens stringhylla, där han har sina allra finaste saker :). Jag besöker din blogg ofta för att se dina fina alster.

gullhjärta sa...

Glömde skriva att jag länkade till tävling i min blogg.

Anonym sa...

åh vilka härliga. jag lägger in en komentar å en länk hos mig och hoppas på att den gula med blommor på får flytta hem till mina pojkar. Den skulle göra sig så fint här :-D

med nål och tråd sa...

Du är väldigt duktig, och elefanterna är så fina! Jag vill vara med o tävla. Länkar i min vänsterspalt.
heja heja!

Melkers Mamma sa...

Hejsan! Vilka fina elefanter! Jag gillade allrahelst den gula och den skulle nog glädja min son Melker. Något nytt att bita och suga på :) Har länkat i min blogg. Lånade bilden, tack!

Kram, Jennie

Anonym sa...

Hejsan,
Vilka söta elefanter!
Hälsningar Nicola

stefanonicola@swipnet.se

Erika sa...

Åh min dotter vill också vara med och tävla, jag kommenterar åt hemne!!

Jag älskar färgerna på allt du syr, så underbart!

Fru P sa...

Men hallå! Jag vill ha en elefant!! (Länkar såklart).

Anonym sa...

Vilka härliga grejjer du gör!
Jättemysiga mönster o färger.

jag länkar och hoppas på vinst!

Ha en bra helg!

florin design sa...

Jag vill såklart vinna en solig elefant! Lägger en länk i bloggen oxå :-)

Anonym sa...

Jättefina!
Hoppas på min tur den här gången

/Sara

sara.kvist@telia.com

Anonym sa...

Jättefina!
Hoppas på min tur den här gången

/Sara

sara.kvist@telia.com

Anonym sa...

Jättefina elefanter, jag är gärna med o tävlar :)

Gör ett inlägg hos mig :)

Anonym sa...

Hej,

Hittade precis din sida och blir jätte imponerad vilka fina saker. En sådan elefant skulle jag gärna vinna, den som går i lite oranget är finast tycker jag.

//Camilla
millalilla@gmail.com

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med! Jag och alla de andra 189 st som har skrivit upp sig :)

Grattis till snart 11000 besökare!

Anonym sa...

Glömde skriva att jag så klart har länkat till dig hos mig.

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med.
Lägger ett inlägg på min blogg

Anonym sa...

Åh! vill va med!
ramlade in hit via en annan blogg, så fantastiskt fina saker du gör!
älskar den gula elefanten! har ingen blogg, mail:tovaw@live.se
/tova

Anonym sa...

Jag är också med...vill ju såklart vinna en ljuvlig elefant!:) Länkar absolut från min blogg hit!

Anonym sa...

Gud va fina elefanterna är =) Hoppas på tur att vinna en. vill passa på att säga att du har en jätte fin och intressant blogg =)
lägger upp en länk från min blogg oxå så klart =)

Lotta Sultan sa...

jag vill gärna vara med!

Lotta Sultan sa...

förresten. har länkat också, såklart!

Anonym sa...

Jag hoppas på att vinna en av dessa ljuvliga elefanter till min Liam! (5 månader) Han ska opereras den 12 feb. för en kraniemissbildning och jag hoppas att jag lyckas vinna en av dina elefanter som kanske kan pigga upp ett grådassigt sjukhusrum! Jag har ingen blogg men lägger ut länken och bilden på min bilddagbok :)

Anonym sa...

Jag hoppas på att vinna en av dessa ljuvliga elefanter till min Liam! (5 månader) Han ska opereras den 12 feb. för en kraniemissbildning och en av dina elefanter kanske kommer pigga upp ett grådassigt sjukhusrum! Vem vet :) Jag har ingen blogg men lägger ut länken och bilden på min bilddagbok. Mailadress alexandra (at) nikumaa.com

Anonym sa...

Kommentar nummer 200 kanske ger vinst. Har aldrig varit på din sida tidigare men blev tipsad via någon blogg. Och vilka härliga elefanter. Jag måste kolla runt mer bland dina saker. Vad duktig du är. Har ingen blogg själv så min mailadress är lisbethtafvelin@hotmail.com

«Äldst ‹Äldre   1 – 200 av 391   Nyare› Senaste»