tisdag 22 mars 2011

Favoritklänning

Det har hänt både roliga och sorgliga saker sen sist, här fokuserar jag på det positiva. Jag och min kära man hade en mysig liten tredagarssemester i Stockholm. Träffade fina vänner, strosade runt, åt gott och hade det härligt. Före resan sydde jag mig en klänning av ett tyg som jag fått av en snäll granne. Klänningen har redan blivit en favorit.
Foto: Jonas naturligtvis.
En av dagarna fyllde jag år och vi firade på chokladfabriken med en alldeles underbar fika...
...och här är min alldeles underbara man. Jag är så glad att jag har dig älskling!
Ta hand om er kära läsare!

20 kommentarer:

Frk.Eplegrøt sa...

Så lekker kjole du har sydd:)
Klart den er en favoritt!

Jennie sa...

Vilken fantastisk klänning, jag älskar både tyget och modellen! Hade varit min favorit också! :) Och grattis i efterskott!

Ulrika sa...

Du och klänningen ser helt underbara ut!

Over40 sa...

Flot blog, skønne farver...
Hilsen fra en dansk Solveig.

nelly sa...

väldigt fin klänning och fikan såg fin ut också!

Helena sa...

Men vilken urtjusig klänning!!!! Den sitter ju som en smäck på dig! Härligt med en födelsedagsweekend i huvudstaden:) Grattis i efterskott!

Tyg och otyg sa...

Jättefin klänning och en väldigt fin bild på dig i den! Jag har ett örngott i just det där tyget i mina gömmor faktiskt. Det är ett favorittyg även för mig och jag funderar ibland på vad jag ska göra av det. Det duger liksom inte till vad som helst...

Kerstin sa...

Stora Kramar till dig Fina älskade Syster och grattis i efterskott!
Kärlek i evighet!

Camilla sa...

Jättefin klänning! Vad härligt att fira på Chokladfarbiken, det är ju helt himmelskt gott där. Grattis i efterskott!

Libe sa...

Jag förstår att din fina klänning har blivit en favorit :) den är jätte fin.

Anonym sa...

Jättesnygg klänning. Verkar som om ni haft en härlig mini-semester.

Mia sa...

Ni verkar ta hand om sorgen på ett fint sätt, så många små pärlor du fokuserar på. Skänker er extra kärleks-tankar. Kram

MinaMirakel sa...

Ett grattis i efterskott!
Klänningen är fantastisk!/Åsa

rockefår sa...

Flott kjole som sitter som et skudd på en flott dame!

Gratulerer med overstått fødselsdag!

Det er godt å ha minst en kjær når man er i både sorg og glede! Og så kort, men ærlig og flott du skriver om det!

JuMel sa...

Underbar klänning och som vanligt en jättefin bild. Grattis i efterskott! Tråkigt att läsa att ni fått uppleva sorgligheter men så klokt att försöka fokusera på det positiva iaf.

florin design sa...

Vilken underbar klänning!!!!

Solveig Lövendahl sa...

Tack fina ni!

Nelly, det var den, tack för tipset!

Kerstin, kärlek tillbaka söstra mi!

rino sa...

härlig klänning!
Precis du

Tiro sa...

Vilken underbar klänning!

Annan sa...

Hej,
Jag skriver ett svar här, för då kan jag passa på att säga vilken jättefinklänning du har på dig på bilden! förstår att den blev en favorit! :D
Du undrade om den virkade prinsesstårtan på min numera lite bortglömda syblogg. (jag pysslar fortfarande, men glömmer att skriva om det jag gör :) ) Iaf, de är som ett litet äpple, ett svenskt äpple kan vi säga. eller en stor mandarin? Iallafall. Kanske gör jag en till när anden faller på, isåfall kan jag säga till om den behöver ett hem. Virktålamod verkar vara mitt längsta tålamod, det är olika det där :D
Kram!
/Annan