onsdag 5 januari 2011

Min Rino

Har lovat visa live-bilder på min senaste Rino-klänning (har en sen tidigare som jag fick i ett hemlis-byte). Det är en rosa solros med oranga prickar. Starka, klara färger som gör mig glad och får mig att drömma om vår och sommar.
Men jag tyckte den kunde passa fint även som julklänning så så fick det bli. Så ja, bilderna är ju inte dagsfärska direkt, snart två veckor gamla.
Tack snälla Rino för ett roligt byte, jag är så glad över klänningen!
Och tack älskade Jonas förstås, min ständige fotograf.

13 kommentarer:

Myssel sa...

Den klär dig verkligen! Fina färger.

MinaMirakel sa...

Jättecool klänning, roligt när inte alla har på sig lindex eller kappahl kläder!/Åsa

Jennie sa...

Så fin du är i den!! Jag har också några Rino-klänningar som jag älskar!

jejja79 sa...

Fin du är i din egna Rino, jag vill oxå ha en..... Önskar oxå att jag hade haft en man som din, han tar kort... det gör inte min =)

Strömming sa...

Superfin, den klär dig verklign jättebra också. Jag hade också en Rino på julafton, men en prästkage! :D

Helena sa...

Du är urtjusig i din fina Rino:) Rosa och orange är verkligen en superkombo när det gäller färger!!! Tänk om man hade kunnat vara så fin på julafton:)

Linda sa...

Jättesnygg klänning, snygg modell och snygga färger. Och prickigt är aldrig fel :)

Mirre Syr sa...

Vilken vitaminkick din fina klänning är!

nelly sa...

fina solveig i fin klänning, jag var inne och kollade på de andra fina rinoklänningarna.

rino sa...

Vilka fina bilder han tar din man:-)
Du passar verkligen i färgerna.

Glömmer hela tiden kameran när jag ska ut men nu måste jag ta mig i kragen och fota din snygga väska;-)

Solveig Lövendahl sa...

Men tack snälla ni, vad gulliga ni är!

Rino, ja visst gör han! Och snygga klänningar du gör också.

JuMel sa...

Underbar klänning! Vilket superbyte ni gjort:) Önskar mig också en Rino klänning även fast jag eg inte är någon klänning tjej!:)

Lilla Anka sa...

Så underbar klänning!