tisdag 16 november 2010

Snälla människor och de sju väskorna

Väskorna till julens marknader är klara. I somras gick mina väskor åt fort och flera frågade efter dem när de var slut. Därför bullade jag upp med några fler nu och hoppas att det fortfarande finns en efterfrågan. Jag insåg att nästan alla tyger som jag använt till de här väskorna är gåvor från snälla människor.
De två prickiga tygerna fyndade jag på loppis, design Lena Rewell Finland står det på dem. Det blommiga tyget fick jag av en väldigt snäll granne på landet, Laila. Den stora, röda knappen fick jag av min underbara kollega Susanna.
Vem jag fick det bruna tyget med hjärtan av är fortfarande ett mysterium, det guloranga kommer från snällaste Strömming.
Och slutligen tyget till de här två väskorna hittade min fantastiska mamma till mig på loppis. Tack alla snälla, fina människor!

16 kommentarer:

Retro Elephant sa...

Underbara väskor!

//Lina

Libe sa...

Vilka härliga väskor ! och det är toppen med snälla människor :)

TinaF sa...

Disse veskene er helt utrolig nydelige!! Til å bli glad av :))
Lykke til på julemarked!

MinaMirakel sa...

Underbara väskor, vilka fina tyger!/Åsa

od Andulky sa...

Grymt fina!!

Kottekott sa...

Jättefina, jag är helt såld på den blå!

Strömming sa...

Underbara väskor! :D De kommer definitivt sälja bra tror jag! Så snygga och väldigt snygg modell!

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Vilken tur du har med omtänksamma människor i din omgivning och snygga väskor har du sytt av tygerna :)

GRASRODA sa...

så mye fin du lager!!! Kjempefine vesker:)

Anonym sa...

Herregudherregudherregud vad snygga! Allihopa!

Anonym sa...

Dina väskor är verkligen storfavoriter. Kul att få lite soliga inlägg nu på senhösten... Tror säkert efterfrågan finns kvar...

knappologi sa...

Fantastiska saker! Du går rätt in på min lista över bloggar jag läser! Så roligt...även om jag skulle kunna se dig som konkurrent så väljer jag att se dig som komplement!
/mia

knappologi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
SiriR sa...

Så fine vesker!! Og så deilig at det finnes så mange snille mennesker:)

Slow-Eva sa...

Väldigt fina väskor. Vad kul att du får tyg sådär :)

Hello sa...

Åh, de är så fina!!! Den blå översta är min favorit! Och så vet jag ju att de är väldigt praktiska också! :)