tisdag 30 november 2010

Eko-jackor

Jag hoppas ni alla har en fin advent. Själv njuter jag av snön där ute, tända ljus och myskvällar med älsklingen. Där emellan syr jag för fullt inför Good nästa helg. Tre jackor blev precis färdiga, tre till är på gång. De på bilden är i storlekarna ca 1, 3 och 5 år. Jag har valt att använda ekologisk bomullsfleece som foder vilket gör att jag fått höja priset till 550 kr. Så nu är både muddar och foder ekologiska och yttertyget är förstås återanvänt. Känns bra tycker jag, och värt prishöjningen, hoppas kunderna tycker detsamma. Ha det fint!

14 kommentarer:

Tale sa...

Åh, de var fantastisk flotte!

Mia sa...

Underbara jackor. Det är absolut värt prishöjningen. Nu andas ju HELA jackan ren lycka :)!

Solveig Lövendahl sa...

Den trognaste jackkunden av dem alla har uttalat sig, skönt! :)

Ulrika sa...

Superfina jackor och visst är de värda 550 kronor! Helt klart! Lycka till med dina julförsäljningar!

Pyssellycka sa...

Underbara jackor som man blir glad av att se! Helt klart värda sitt pris.

grønn sa...

HERLIGE jakker!

SiriR sa...

Så lekre! Helt klart verd 550 kr:)

Retro Elephant sa...

Klockrena jackor som vanligt :)

//Lina

MinaMirakel sa...

Vilket underbart tyg, det blev ju underbara jackor!/Åsa

Solveig Lövendahl sa...

Tack fina ni!

Jenny sa...

Hittade just hit! Otroligt fina!

Ventilen sa...

550 kr är ju ingenting för en sån jacka!

Malin sa...

Finns de fina jackorna till försäljning på helgens Good Jul marknad?

Henni sa...

Åh, jag skulle vilja ha en sån jacka i vuxenstrolek ju.. Så himla fin!! :)