söndag 19 mars 2017

34-åring med 30-veckorsmage

Igår fyllde jag och mamma år och vi hade ett litet kalas. Vi har varit förkylda en vecka och jag har fortfarande så ont i halsen så jag blir rent matt (tips, någon?), men familjen vågade sig hit ändå och det blev en mysig födelsedag.


























Jag fick så mycket fina blommor, nåt av det bästa med att fylla år tycker jag.


























Går här hemma och njuter av blomsterlyxen överallt.








































































Jahaja, "bara" tio veckor kvar till bf...

5 kommentarer:

Helga sa...

Asså åh vilken fin mage och klänning! Och vad mysigt det såg ut med familjen samlad sådär :)

Lemi sa...

åååå länge sän jag varit här inne och mysat, va fin mage du har!!! vilken lycke! <3 härligt!

Lemi sa...

og grattis på födelsesdagen!
kram <3

Martina sa...

Hej.
Grattis till tvillingarna! Blir det en retro tvillingvagn? Tyckte din gula retro var så fin!

Solveig Lövendahl sa...

Tack fina ni!

Martina, jajamensan! Den kan jag visa nån dag.