torsdag 5 december 2013

Dreamteamet

 
























Igår var det dags för "Dreamteamets minijulklappsmarknad", en fantastiskt mysig liten tillställning med fika och goda vänner hemma hos Elin som tog detta trevliga initiativ.

Alldeles fantastiskt fint har hon det, Elin! Här med Nellys ljuvliga små skapelser.


Här ser ni en ny produkt, solig-elefanten som skallra, ska visa fler bilder inom kort och även lägga upp det som finns kvar i butik solig.


En mycket trevlig kväll var det, det pratades, fikades och handlades julkappar. Min kära kusin Kalle kom förbi...

 ...och fina Elina. Min älskade Jonas fotograferade.

Vi måste ju också ta en bild på dreamteamet förstås, förra gången såg vi ut såhär. Och vi är alltså solig-Solveig, nellydesign-Nelly och skirt-o-mania-Elin. :)


Sen ballade vi ur lite...


Gulliga människor, jag tycker så mycket om er! Tack för fint samarbete och tack alla ni som kom och gjorde vår kväll lyckad!

Och alla ni andra, blås inte bort i stormen, ta hand om er och kryp in i värmen!

4 kommentarer:

Ulrika sa...

Ni ser ut att ha haft så himla mysigt och fint! Kul att göra något sånt här ihop med sina kompisar! Det första året jag hade min hemmajulmarknad bjöd jag in flera vänner och bekanta att vara med. Det var kul, men med åren har jag blivit bekväm och lat och tycker att det är tillräckligt mycket att rodda med genom att hålla i marknaden...

Ja, visst vore det kul att bo närmare varandra så vi kunde göra något ihop!

Gunilla Green sa...

Vilken mysig idé, hemmaminimarknad! Du färgmatchar alltid så snyggt i din klädsel, Solveig!

Kottekott sa...

Så mysigt ni verkar ha haft det!
Och gillar den sista bilden på er så mycket, full med liv och glädje!

Maria - JAG BLOMMAR sa...

Underbar klänning du har! Var kommer den ifrån?