lördag 4 juli 2009

Elefanttävling!

Jag vet, jag lovade något annat än elefanter i 30 000-besökare-tävlingen, men de flesta önskemål jag fick in löd just elefanter, så så blir det! Det får helt enkelt bli min grej, att ha elefant-tävling då och då.

Vill du vinna en elefant? Det enda du behöver göra är att skriva en kommentar till detta inlägget, länkar du till tävlingen på din blogg (låna gärna bilden) så fördubblar du dina vinstchanser. Skriv då en extra kommentar! Så alltså: skriv två kommentarer om du länkar, annars en. Kommer du på något annat du vill säga när du redan kommenterat, skriv det till inlägget under. Allt för att minska administrationen. :)
Den 20 juli avslutas tävlingen och den 21 drar jag en vinnare. Vilken vill du ha om du vinner?
Lycka till!

339 kommentarer:

1 – 200 av 339   Nyare›   Senaste»
Nette sa...

ooh, den röda är helt ljuvlig, vill vara med

Clinen sa...

WOW! De var ju riktigt söta alla 3.

Jag vill helt klart vara med i utlottningen.

Jag skulle nog välja den gula om jag vann. Den har så glada färger. /Clinen

Y sa...

självklart vill jag vara med! sötaste elefanter jag vet!

FrökenC sa...

Jag har ju redan två fantastiskt fina Solig-elefanter... men jag vill ju självklart vara med och vinna en till... :)

Vinner jag vill jag ha den röda! (har en i det gula tyget redan!!)

FrökenC sa...

Jag länkar i min blogg också såklart!!!

Pernilla sa...

Grattis till alla besökare!! Jag vill gärna vara med och tävla, jag gillade den gula fas den röda var också fin =)

Pernilla sa...

Länkar från min blogg =)

krajamaria sa...

Vad skoj! Jag vill va med och tävla! Håller tummarna för att jag får vinna den röda!

AMDAdesign sa...

Hoppas på bättre chans denna gång dina elefanter är ju bara så söta =)
Jag vill vara med

AMDAdesign sa...

Länkar även från min blogg

Call design sa...

Och jag vill också vara med i tävlingen!

Annika sa...

Klart man vill vara med i utlottningen! Om jag skulle vinna hade jag velat ha den röda elefanten, men de är fantastiskt fina allihop :o)

/Annika
annika.lundberg@gmail.com

Mallaching sa...

Jag skulle vilja vinna den brun/vita :)

Mallaching sa...

Jag länkar!

Rikke - fargesirkelen sa...

Elefantene dine er så fine! Jeg er superførnyd med den jeg kjøpte også =)

Rikke - fargesirkelen sa...

Liker til deg også=)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Jeg vil gjerne være med, og jeg falt pladask for den røde elefanten! :)

SiriR sa...

Grattis med 30 000 besøkende! Så fantastisk.
Jeg vil så klar være med og konkurrere om en av dine søte elefanter!

Strumpetossa sa...

Jag vill gärna vinna en av dina underbara elefanter!!

Strumpetossa sa...

Jag har länkat från min blogg också. :)

Emilia sa...

Söta elefanter! E gärna med & tävlar om den gula!

Anonym sa...

Jag vill gärna vinna en elefant, min dotter sparar på elefanter.Lilla Hulda

Fangoria sa...

Tävlar gärna, vill ha en fin elefant, jag skulle nog välja den brunvita! =)
Hoppas på vinst!

Fangoria sa...

Länkat:
http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2009/07/hemsydd-retro-elefant-hos-solig.html

á Yeliqa sa...

Jag vill jättegärna vinna en av dina otroligt fina elefanter:)

á Yeliqa sa...

Länkar från min blogg och lånar även bilden

Carolina sa...

Klart jag vill vara med och tävla!
Vinner jag vill jag ha en röd elefant

Carolina sa...

Nu har jag länkat också! Glömde ju det viktigaste i förra inlägget: Grattis till alla besökare.

Anna-Snoddas sa...

Stort grattis! Självklart vill jag vinna en av dina underbara elefanter! Jag blev alldeles kär i den vit/bruna! :)

Strömming sa...

Grattis till 30 000 besökare! Jag vill vara med och tävla om en elefant såklart!

Daddis sa...

Grattis till 30,000 besökare! Dina elefanter är så himla fina så är gärna med i tävlingen.

Daddis sa...

Och självklart har jag länkat till dig i min blogg :)

Anna-Snoddas sa...

Och nu har jag länkat från min blogg också! Vill ju vinna! ;)

Liina sa...

Jag vill såklart ha en sån där ursnygg elefant. En röd =)

Liina sa...

Och jag länkar från marginalen i min blogg =)

Krimskrams sa...

Ljuvliga elefanter! Jag är med och tävlar. Grattis till 30000 besökare :-)

Mirrezz sa...

Har suktat efter de där elefanterna ett år nu så självklart vill jag vara med i tävlingen!

Mirrezz sa...

Har länkat i bloggen

Mirrezz sa...

Glömde ju skriva att jag skulle villja ha den gul/oranga om jag vann!

Helena sa...

Jag vill vara med! Skulle välja den jättefina soligt gula elefanten.

Helena sa...

Jag har länkat i vänsterspalten i min blogg.

Fia sa...

Jag vill också vara med och tävla, dina elefanter är så härliga:jag gillar alla tre, men ska jag välja så blir den nog den gula!

Madelene sa...

Jag vill vara med! Jag vill vinna den bruna till min minsting!

Madelene sa...

Jag länkar med bild i högerspalten i min blogg!

Cecilia sa...

Hej tjejen, gissa om vi skulle vill ha en polare till vår gröne elefant :)

Kram!

Cecilia sa...

Länkat har jag ju gjort också :D

evamar sa...

Den bruna är min favorit...

evamar sa...

...och jag har länkat här:

http://evamar.blogg.se/2009/july/elefant-20-juli.html

od Andulky sa...

Åh, jag är gärna med!! Om jag vinner vill jag ha den soligt gula fina elefanten!!
/Anna

Johannah sa...

Jag vill gärna vinna antingen den gula eller den bruna, kan inte välja - suprise me!! :-)

od Andulky sa...

Nu har jag länkat från min blogg också :-)!!

Husfrun på landet sa...

Vad roligt med så många besökare, grattis grattis :)
Och så roligt att du lottar ut en elefant, jag tycker dom är alldeles bedårande :) Vill gärna vara med i tävlingen, den gula är nog min favorit.

Husfrun på landet sa...

och jag har länkat från min blogg :)

Marlene sa...

Den röda var ju helt underbar!

Jag vill såklart vara med och tävla

klara07 sa...

Jag vill såklart också vara med och tävla om en fin elefant!
allenp@glocalnet.net

Marlene sa...

jag har länkat http://busbarnet.wordpress.com/2009/07/04/20-juli/

Aleisa Ribalta sa...

jag vill, jag vill, och har länkat

Maria sa...

Jag vill jättegärna vinna och den röda får gärna flytta in hos mig!

lenamarb sa...

Jag vill gärna vara med i din utlottning :)

Om jag vann skulle jag vilja ha den svart/vita .

lenamarb@gmail.com

Amanda sa...

Underbara elefanter. Dom är fullkomligt ljuvliga alla tre. ^^

Hoppas just jag har turen med mig. Min son skulle älska att få en sån fin elefant.

Kram

LinSar sa...

Så klart jag vill vinna en av dina elefanter.Den gula står det min på;)

Sosso sa...

Hej

Direktlänk till din tävling ifrån min blogg

http://lomia.blogg.se/tavlingar/2009/july/elefant-20-juli.html

Hälsningar


Sosso

Sosso sa...

Hej

Detta är mitt andra inlägg =)

Kolla gärna in hos mej och läs om allt och inget...

Lämna gärna en kommentar om du kollar in så jag vet vart jag skall gå =)

Ha de gött

Hälsningar

Sosso

Majsan sa...

Klart jag vill vara med =)

Majsan sa...

Och självklart länkar jag =)

Cicci sa...

Jag håller tummarna för den brunvita elefanten!:) Tyvärr har jag ingen blogg så jag kan inte länka..
(trasselsudden_[at]hotmail.com)

Malin sa...

Önskar att den röda lilla elefanten fick flytta in hos vår dotter Tilde. Hon får kämpa lite mer än de flesta av oss men kanske kan den skänka lite tröst och trygghet. Finns dessa även att beställa? Länkar självklart i mitt nästa blogginlägg. Tack för en fin och inspirerande blogg/Malin

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är med och tävlar

info@annakarlsson.se

En MÖlnbobos Liv sa...

Jag är med, har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/july/elefant-1.html

info@annakarlsson.se

Kort og Søm sa...

Kjempe fine elefanter!! :o)

Malin sa...

Skickar en till kommentar då eftersom jag länkar till ditt inlägg.. och självklart vill jag låna bilden=) Den är såå fin!

Malin o. Ante sa...

Min lilla Tuva som är 3 månader skulle jättegärna vilja vinna antingen den röda eller den gula elefanten!

Vi har länkat på vår blogg där många vänner med småbarn är läsare. Bloggen är låst men jag lägger gärna till dig om jag vinner & du skickar mig ett mail :-)

Lina sa...

Jag är gärna med och tävlar =)

Mikepik sa...

Så super söta klart man vill var med på ett litet hörn.:)

Hrm svårt att välja bara alla 3 var ju så fina.:) Men måste jag välja så får de bli den röda.

Kram Marika marika.sandberg@satserup.se

Sandra sa...

Klart jag vill vinna en elefant, den gula är min favorit!

Frk.Badegakk sa...

Selvfølgelig må man være med på dette! Den gule er helt fantastisk!

Sandra -Vildkatten sa...

De är för söta de små elefanterna. Vet inte vilken som är min största favourit men den gula kanske.

Så den vill jag vinna :D

Sandra -Vildkatten sa...

Har gjort ett inlägg på min blogg också.
http://lilla-knyttet.blogspot.com/2009/07/elefant-till-knyttet.html

Malin sa...

Är med och tävlar o´m en läcker elefant som skulle pryda barnens rum så fint:)

malinskalberg@hotmail.com

Luslisa pysslar sa...

Elefanterna du gör är såååå fina! Den gula är min favorit.

florin design sa...

Åh, klart att jag vill vara med och tävla om en sån! DEn röda är nog favoriten!

WilleBus sa...

Jag håller tummarna så de vitar att jag ska vinna en solig elefant. / Jennie

Unknown sa...

SDjälvklart vill jag vinna en underbar elefant!!=)

www.familjenochjag.blogspot.com

Unknown sa...

Och jag länkar också in min blogg=)

www.familjenochjag.blogspot.com

Kerstin sa...

Grattis Grattis syrran!
Klart jag vill vara med och tävla. Hmm sötaste elefanten.. får fundera på det lite till, alla är så elefantastiska!
Ha det så härligt nu i Spanien!

Kerstin sa...

Jag länkar till din tävling på blåmärksbloggen!

Anonym sa...

Vilka söta elefanter! Min favorit blev genagst den bruna, är väldigt förtjust i sånnadär lite snirkliga mönster :) Hoppas på turen!

Ha en fin sommar! :D

Mvh Emilia (emilia.utsi-wallin@hotmail.com)

Karin sa...

Om jag vinner vill jag ha den gula elefanten:)

Jessica sa...

Kikar in, har aldrig varit inne här förut, men kommer så klart titta in flera gånger.. :) Åh vilka otroligt fina elefanter.. Jag vill vara med i utlottningen.

Lattjo liten pryl sa...

Dom är ljuvliga allihop dina elefanter! Klart att vi vill vara med och tävla. Stort grattis till ett stort antal besökare!

~ Linda
linjam¤ownit.nu

Monica sa...

Hei
Jeg vil selvfølgelig være med i trekningen av en nydelig elefant! <3

Monica sa...

Og jeg linker selvfølgelig i min blogg ;)
http://monicassyside.blogspot.com/

Pysselpedagog sa...

Gud så söta! Vilken som helst skulle förgylla min vardag! Vill såklart vara med...
Pysselpedagog

Pysselpedagog sa...

...å jag länkar självklart från min blogg!
http://www.pysselpedagog.blogspot.com/

Kicki sa...

Klart att jag vill vara med :-)

Om jag vann skulle den röda eller bruna gärna få flytta hit!

Kicki sa...

Har även länkat till tävlingen från min blogg!

http://mammapavift-lillagroda.blogspot.com/

Jeanette S sa...

Jag älskar dina elefaneter! Jättekul att man har chans att vinna en till. Jag har lagt in en länk till dig till höger i min blogg.

Ha en underbar söndag!

Siri... sa...

Jag vill hemskt gärna vinna en av dina fina elefanter.

/ Sara

Siri... sa...

Jag länkar från min blogg oxå!

erry sa...

Min gröna elefant vill jättegärna ha en gul kompis, så självklart måste jag vara med & tävla!

erry sa...

Jag länkar också!

Anonym sa...

En gosig röd elefant vore kul att lägga i sängen hos mitt barnbarn som ska komma i början av augusti

WilleBus sa...

Jag har även länkat på min blogg.

Sanna sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om en utav dessa skönheter, vill he röd eller gul om jag vinner =)

Sanna sa...

Självklart länkar jag från min blogg oxå =)

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Jag är gärna med, dom är bedårande söta :D Egentligen spelar det ingen roll vilken jag skulle vinna, tycker alla lika söta. Men om jag ändå måste välja så hade jag valt den brun/vita.

Marie sa...

Jag vill vara med och tävla om en elefant!
Om jag har turen på min sida så vill jag ha den bruna och vita elefanten.

Marie sa...

Jag har även länkat på min blogg:
http://marieslillablogg.blogspot.com/2009/07/jag-ar-med-och-tavlar.html

Ulrica sa...

Åhh vilka söta små elefanter. Klart man vill vara med och tävla om en sådan söt sak.
Länkar på min sida.

Anonym sa...

Hej! Jag gillar starkt dina elefanter, jag vill såklart delta i tävlingen :)
Hoppas du har de bra, santtu_nyberg@hotmail.com.

mammagumman sa...

Hihi! 110 tävlande redan! Klart jag vill vara med och vinna en elefant!

mammagumman sa...

Eftersom jag länkar så blir det två kommentarer! Och jag vill vinna den bruna för den var så söt! :D

Maud sa...

Jepp, en elefant vore ju cool att vinna!
Maud

Maud sa...

Länkar med bild å allt, så detta blir kommentar numero 2.
=)
Maud

Linda sa...

Jag älskar elefanter och dina är så söta o fina, så det är ju klart jag vill vara med o tävla! :D

Linda sa...

Länkar också på min bloggsida så alla får se dina fina elefanter! :D

Anonym sa...

Vill gärna vara med i elefanttävlingen. Den röda eller den vita skulle jag helst vilja vinna/ Inga-Britt.

Anonym sa...

Vill gärna vara med i elefanttävlingen. Den röda eller den svart-vita skulle jag helst vilja vinna. / i-b

Linda sa...

Åh jag är mer än gärna med & tävlar om dessa ljuvliga elfanter!

Marie Frost sa...

Jag vill vara med och tävla och hoppas på att den brun/vita elefanten (eller är den svart/vit?) får flytta hem till mig! :)

Maria sa...

Klart man måste vara med, vilka härliga elefanter! Den gula är nog allra finast, även om det var svårt att välja...

Maria sa...

Har länkat här: http://64-64-72.blogspot.com/2009/07/solig-tavling.html

snork sa...

jag är med! Och OM jag vinner - så vill jag helst ha den gulorange elefanten! Den är helt underbar!!

/Linn

snork sa...

Och självklart länkar jag även hit från min blogg!!!!

/Linn (snork)

Alessandra sa...

Helt underbara ju, säljer du dem?

Ha en trevlig kväll!

Joy W sa...

Jag vill ja en!

Länkar även!!!

Lycke sa...

Hello hello!!! Jag vill ju självklart vara med, och då vill jag ha den oranga!!! Vilken mysig blogg du har!!!

Kram Lycke

Lycke sa...

Hello igen! Jag lägger ut bilden i ett inlägg också!!! De var ju sååå söta...älskar särskilt den oranga..

Kram Lycke

Lycke sa...

Jag länkar också såklart!!! Men blir lite senare ikväll, för nu måste jag rusa..kikar mer senare för här ser så mysigt ut!

Kram Lycke

Ewa sa...

Hej Vill vinna sååå gärna! De är så fina o du är så duktig. Den gula är min favvo, och så solig hehe.
mvh ewa

Emma och Abbe sa...

Hej hej

Vi fick en underbar, blommig Solig-elefant i brevlådan häromdagen som vi döpt till Sola. Skulle givetvis bli jätteglada om vi vann en kompis till henne. :-)

Kram Emma och Abbe

Ewa sa...

Jag har länkat oxå!

Anonym sa...

Glömde ju lämna mejladress..
smilla@home.se är adressen

/Emma och Abbe

Millah sa...

Jag är absolut med :)
Riktigt söt elefant

Camilla sa...

Så fine de var!! Jepp, jeg vil klart være med :)

Frida sa...

Åh jisses vad söta de var. Vill självklart vara med och tävla om en elefant.

Ida sa...

Jättesöta elefanter, hoppas jag vinner en till min lilla kille. Skulle jag vinna så skulle nog han vilja ha den brun/vita elefanten

Elisabet sa...

Åh, jag vill vinna en söt elefant :)
elisabetlilljebjorn@hotmail.com

Elisabet sa...

Åh, jag vill vinna en söt elefant :)
elisabetlilljebjorn@hotmail.com

Anonym sa...

Oioi, her var det mange kommentarar allerede! Men eg vil vere med og konkurrere likevel, for elefantane er superfine:)

Anonym sa...

Og no har eg laga ein link til deg frå bloggen min, så sjansane mine er bittelitt større for å vinne. Håpehåpe!
Om eg skulle vinne vil eg gjerne ha den røde elefanten:)

lilla hjärtat sa...

Grattis! Jag vill självklart testa lyckan denna gång med. De är så fina, min favorit är den bruna ; )

lilla hjärtat sa...

Länkar från mig!!

Drutten sa...

Åh, de är så fina dina elefanter! Jag vill gärna vinna en röd.

Drutten sa...

Jag har också länkat på min blogg!

maria carlander sa...

oh, jag med, jag med! Jag tror att den röda elefanten kallar på mig.

maria carlander sa...

...och så länkar jag till dig från bloggen också!

Elin sa...

Åh, dom är så fina! Jag vill ha den gula, nej, den bruna eller den röda... Helst den gula tror jag, men egentligen spelar de ingen roll... Alla är så fina...

/Elin

Elin sa...

Jag har ingen blogg, men jag länkar från min status på facebook... Gills de?


/Elin

Alla kan sy sa...

Den röda skulle jag vilja vinna till min lilltjej, den är superfin!

Anita sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om de coola elefanterna!

anonitota@comhem.se

Sara sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om en elefant till min son på 15 månader :)

Sara sa...

Och jag länkar såklart här; http://dolphin.blogg.se/tavlingar/2009/july/mjukiselefant.html

RÄVENoRÄKAN sa...

Klart att vi vill vinna elefanter, det är ju så fina!

Anna sa...

Om jag vinner en elefant skulle jag vilja ha antingen den gula eller den svartvita.

Dina elefanter och kläder är alltid så fantastiskt fina att titta på!

Christine (allofmydays81@hotmail.com) sa...

Vilken glädjekick man får när man ser dessa i detta tråkväder! Skulle inget hellre än att min son Nils skulle få ha med sig en av dessa(gärna den gula) med på våran bröllopsresa i augusti.

Lycke sa...

Nu är den utlagd

Kram Lycke

Malin sa...

Åh, vill självklart också vara med! Alla är ljuvliga men den gula är nog min favorit!
Länkar också i nästa inlägg!

Malin sa...

Har länkat på: http://villduvinna.blogg.se/2009/july/elefant.html

Håller tummarna, ha det bra så länge!

Tina sa...

Här finns en mormor som vill vara med och tävla. Önskar den röda till mitt lilla barnbarn, Tilde Lycka.

tina.romlin@telia.com

Anna-Karin sa...

Så underbara, skulle gärna ge en till syster som fick en bebis idag :)

/ Anna-Karin

Anonym sa...

Grattis till 30 000!
Jag vill gärna vara med och tävla om en fin elefant!
Anna

sjunnesson.anna@telia.com

jasse sa...

Åh den gula elefanten skulle jag så gärna vilja vinne till min dotter alva!

Ida sa...

Åh, jag skulle behöva vinna en elefant till min Åsa-kompis som fyller år i juli.

Carola sa...

Jag vill gärna delta i tävlingen

Carola sa...

Jag länkar även till tävlingen

Therese sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla!

Therese sa...

Just ja. Jag vill ha den gula om jag vinner.

Länk till min blogg:
http://mysticladytavlingar.wordpress.com/2009/07/06/tavling-nr-7/

Lone sa...

Elefanten er mit favoritdyr, og dine elefanter er sødere end de næsten 100 andre, jeg allerede har. Den gule vil få et rigtigt godt hjem hos mig :-)

MammaAnna sa...

Skulle gärna vilja vinna en fin elefant. En röd eller den bruna svårt att bestämma sig :-)

MammaAnna sa...

...Länkat även i min blogg!

Evelina sa...

Oj vads många som vill vara med och tävla - dina elefanter är verkligen populära. Självklart vill jag oxå vara med men jag kan inte bestämma mig för om den röda eller gula är finast. /Evelina

evelinuska@hotmail.com

Cecilia sa...

Jag vill såklart också vara med om möjligheten att vinna en solig elefant jag med!

Den underbara gula får gärna flytta hem till mig om jag vinner.

Jonas sa...

Jag önskar jag kunde vinna den här till min dotter som kommer i början på augusti. Fast gladast om jag vinner blir nog min flickvän =)

/Jonas

anna sa...

Åh vilka ljuvliga elefanter :)
Vinner jag vill jag ha den bruna!

//anna, livetsomanna@spray.se

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Den röda var nog finast tycker jag.
/Linda W
warlin@tele2.se

Pernilla sa...

Her var det mange kommentarer lagt inn. Jeg forstår det for disse elafantene var bare helt nydelige !!!
Jeg vil gjerne vare med på dette. Hvis man nå sku være så heldig å vinne så syns jeg at den oransje og røde var finest.

Pernilla sa...

Givetvis lenker jeg i min blogg og, da øker ju sjansene mine.

jennimami sa...

Har beundrat dina elefanter tidigare, de är underbara och är mer än gärna med i utlottningen! Om jag vinner skulle jag gärna vilja ha den röda :-)

Therese sa...

Uh! Va söta dom var!! Min dotter vill ha den gula om hon vinner :) Skulle passa bra för hon fyller 1 år den 12 augusti.

Anonym sa...

Klart man vill a en elefant

Eveline sa...

ÅÅÅÅ... jeg ønsker meg en elefant.... jeg kan høre den gule fanten rope på meg... og vil hjem til min stue :)

Louise sa...

Vilka helt underbara sma pellefanter

ekberg401@hotmail.com

Heimlaga sa...

Jag är med!

Linda sa...

Jeg har läkat og vikl jätte gjerna vinna en flott elefant. Jeg blir glad uansett hvilken färg det blir. Dom är supersöte og jag är säker på at min dotter kommer å bli jätte glad om hun får en sånn elefant:-)

Länk: http://dar.blogg.se/2009/july/elefanttavling-hos-solig.html

Linda sa...

Jeg har länkat så her kommer en till:-)

Länk: http://dar.blogg.se/2009/july/elefanttavling-hos-solig.html

FunFair sa...

I'm sorry I can't understand a word of your blog but oh wow, those elephants are just so amazigly gorgeous~!

Lovely, lovely!

FunFair sa...

I'm sorry I can't understand a word of your blog but oh wow, those elephants are just so amazigly gorgeous~!

Lovely, lovely!

FunFair sa...

Hello! Sorry I can't understand a word of your blog but just wanted to say that I think these elephants are just so amazingly cool! Wow, they are lovely!

Linda sa...

Förlåt!!! Jag glömde min mail: selmicollection@gmail.com

www.selmi-shop.se

Evasleva sa...

Vilka fina!
Snart ska vi få vårt första barn och som ska få flytta in i det vi kallar "elefantrummet" hemma hos oss. Så vad skulle passa bättre? :)

Johanna sa...

Jag / mina barn / min familj VILL VINNA !!! :D

Vinner vi så blir valet ditt att överraska oss med en elefant !

yoyo_karlsson@hotmail.com

Johanna sa...

Jag / mina barn / min familj VILL VINNA !!! :D

Vinner vi så blir valet ditt att överraska oss med en elefant !

yoyo_karlsson@hotmail.com

Skrev en gång till, som du skrev att man skulle om man länkade till sin blogg :)

Carita sa...

Men shit vilka söta. Om jag vann hade jag nog valt en röd :)

Carita sa...

Jag har länkat förresten :)
http://caritatavlar.blogg.se/2009/july/elefant.html

turkost@gmail.com.

Frida Carlsson sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om en fin elefant! Helst den gula :o)

demon-breath@hotmail.com

åsa sa...

klart man vill vinna en.... färg däremot spelar ingen roll alla 3 helt underbara håller tummarna så hårt...
asawallgren72@hotmail.com

Grete sa...

Jeg synes de er vakre alle dine elefanter! Den røde virker så glad, at den tror jeg ar min favorit!

Linn Ivatsson sa...

Jag vill delta!! =D om jag vinner så vill jag ha den bruna!! kramar!!

åse sa...

åhh så fina, jag vill vara med! En röd skulle pigga uppp i min lilla killes rum.

ase.bjork@hotmail.com

«Äldst ‹Äldre   1 – 200 av 339   Nyare› Senaste»