måndag 3 november 2008

Solig-tävling!



Nu har jag haft tusen besökare sedan jag började räkna för drygt två veckor sen. Det gör mig väldigt, väldigt glad att så många hittar hit och det vill jag fira med en liten utlottning.

Vinnaren får välja en av dessa elefanter. Har du inga barn att ge den till så funkar de bra i tex bokhyllan också.

Det enda du behöver göra för att vara med i utlottningen är att lämna en kommentar till detta inlägg. Vill du dubbla din vinstchans så tipsa om denna tävling på din blogg (låna gärna bild om du vill). Skriv då att du gjort det så jag vet. Och har du ingen blogg så lämna gärna mailadress så jag kan hitta dig om du vinner.


Den 13:e november drar jag en vinnare. Lycka till!

280 kommentarer:

1 – 200 av 280   Nyare›   Senaste»
Helena sa...

En sån här jättefin elefant vill jag vinna! Självklart tipsar jag om din tävling på min blogg!

Katharina sa...

Åh tjusiga! Såklart jag vill vinna! Och såklart jag tipsar på bloggen!

anne sa...

Jag har också tipsat om din blogg & tävling i min nya blogg; http://annesyr.blogspot.com

Anonym sa...

Å ja!! Jag vill vara med!! Ska tipsa om tävlingen på min blogg också. Du gör ju så fina grejer!

Anonym sa...

Det klart jag vill vara med om att vinna en solig elefant. =) Har tipsat om tävlingen på min blogg.

FrökenC sa...

Men naturligtvis vill jag vinna en av dina supersöta elefanter!!!!!!!!!!!!

Länkat och klart!!

Sandra -Vildkatten sa...

Klart jag också vill vara med och vinna en söt elefant. Lägger ut en länk på min blogg med.

Botilda sa...

Å, de är så vansinnigt fina. Jag skulle bli glad över att ha en sån!

Vindling sa...

Dina elefanter är så underbara! Självklart vill jag vara med och tävla. Har tipsat om tävlingen på min blogg.

jejja79 sa...

självklart är jag med! Vill inget hellre än att bli ägare av en sådan fin elefant =)

jejja79 sa...

glömde att säga att jag har tipsat på bloggen =)

WilleBus sa...

Jättefina elefanter! Vill så gärna vinna så självklart har jag även länkat i min blogg.

♥Ida♥ sa...

Gud va roligt med en tävling. Jag vill gärna vinna.. Tipsar såklart om din tävliong i min syblogg (Lille Mille) hihi.. Och grattis såklart till 1000 besökare på två veckor. =)

kaoz sa...

Åh, en sånn vil jeg gjerne vinne! Så fantastisk søte:) Har selvsagt tipset om konkurransen i bloggen min;)

lilla hjärtat sa...

Min son stod och hoppade när han fick se elefantena. Så söta, här har jag kikat in förut, du gör så mycket fint. Är gärna med och tävlar om en sådan sötnos och länkar även till dig. Tipsar om din tävling i min blogg, välkommen att kika in!

Janne sa...

Det var noen fine elefanter. en slik ville jeg gjerne att skulle reise til norge.reklamerer gjerne om det på bloggen min. ha en fin kveld.

Kalunji040 sa...

Åh, vilka fina. Så klart är jag med och tävlar om en egen Solig elefant. Skulle passa fint i dotterns säng.

Anonym sa...

jag är oxå med och tävlar :) har lånat en bild och tipsat på min blog oxå.

Strömming sa...

Såklart vill jag också vara med att tävla. Tipsar om tävlingen på min blogg!

prickig design sa...

Åååå jag vill vara med!!!! De är helt underbara! Tipsar också "hos mig".

Cecilia sa...

Meeeen... den lilla gula, komsi komsi :-D Om min store var uppe nu så skulle han säga "jag behöver" och syfta på en kompis till vår gröning till elefant :)

OttoPippi sa...

Kära du!! Självklart vill jag vara med :-) Lägger genast ut och tipsar på min blogg!!

Anonym sa...

Hej Solveig!
Samuel skulle bli så glad för en liten elefant...Jag har ju tipsat massor om din hemsida//Malena

Lemi sa...

så antastiske flotte klær du syr!! hvor kjøper du tøyet/tyget?

Carolina sa...

De är ju bara så himla fina dina elefanter, klart jag vill vara med i en tävling. Har även länkat med bild på min blogg ;)

Lilla Gryn sa...

Självklart vill jag vara med i tävlingen om en elefant. De är ju så bedårande. Jag tipsar såklart om din fina sida på min blogg!!

Anonym sa...

Hittade till din tävling via Rättvisa barns blogg! :)

Jag vill jättegärna vinna en utav elefanterna!

Och nu har jag lånat en bild på dina elefanter och lagt upp den i min blogg för att tipsa! :D

Grattis till alla besökare föresten! :)

rino sa...

så söta!
jag hoppar över tipset eftersom jag själv tycker det är trist att läsa om tävlingar, men hoppas att jag har chans ändå;-)

Unknown sa...

Om jag hade haft en blogg skulle jag självklart länka, men nu har jag inte det. Så fina! Speciellt den gröna!

Anonym sa...

Jga vill också gärna vinna en liten "fant" som min son säger. Han skulle bli väldigt glad att ha en sådan på sitt rum.

Anonym sa...

Vilka fantastiskt fina elefanter. Hur ska man kunna välja bara en om man vinner? :-)

LinSar sa...

Vill jätte gärna vara med.Har länkat på min blogg

Anonym sa...

Du är en grym inspirationskälla! Vill ha, vill ha, vill ha en solig elefant!!!/linda_winqvist@hotmail.com

Anna-Snoddas sa...

Jag fullkomligt ÄLSKAR dina elefanter, de är så söta! Länkar på min sida!

r e b e c k a sa...

Supersöta elefanter! Jag deltar gärna i din tävling och jag har länkat på min blog!

Anonym sa...

Det var tjusiga elefanter!
Jag länkar på bloggen med en bild som jag lånat av dig.

Stjernebarna sa...

definitivt en slik vil jeg gjerne vinne:-) da var jo kjempesøte:-)

ha en fin uke

*Randi*

Lena sa...

En elefant balanserade... och jag hoppas den kommer att göra det hemma hos oss! Jag vill gärna vinna en sån fin elefant. Och jag tipsar genast om denna sida på min blogg!

MadeByElise sa...

Nydelige elefanter!
Jeg vil veldig gjerne vinne en slik en!
Har tipset om bloggen og konkurransen din i min blogg.

Er stadig innom å ser hva du lager. Og jeg elsker fargene du bruker =)

krajamaria sa...

Underbara elefanter! Stort grattis till en så frekvent besökt blogg! :) Jag vill gärna vara med och vinna en elefant! :)

Anonym sa...

Men vilka fina elefanter...jag blir superglad om jag vinner...och naturligtvis lägger jag ut detta i min blogg...
www.anglasand.webblogg.se
Kramen Lee

Lotta Sultan sa...

nu får du skriva en lapp till! för jag vill vara med!

Anonym sa...

Följer denna otroligt fina syblogg. Vilka sötnosar eller sötsnablar du sytt. Vi adopterar gärna en sötsnabel. Mvh Karin (elmabus@hotmail.com)

Anonym sa...

Knallfine elefanter! Link er lagt i min blogg! :)

Linn fra Solheim sa...

Denne trekningen hiver jeg med med på, utrolig skjønn elefanter du lager!

Kerstin sa...

Ååå jag vill också tävla om en "sötefant"!
Har ingen blogg.. men hoppas ändå!
Så supersöta, soligasyrran!
//Lillasyster

fante sa...

Klart jag vill vinna en fin elefant :-D

BRUNo.RANGE sa...

Brukar inte hoppa på sådant här, men de där elefanterna var ju fantastiskt fina!

Kicki sa...

Åhhh så söta. Vill gärna vara med och tävla. Självklart tipsar jag om din tävling på min blogg!

Kaja sa...

Jättesöta elefanter! Klart att man vill vinna en!

HemmaHosLollo sa...

Hejsan
Min sjuka son Wille skulle såå gärna vilja ha en sådan fin elefant! Han Älskar gosedjur=)
Självklart tipsar jag om dej på min blogg.
willezneezy.blogspot.com

*Kram*

Kattengustav sa...

Hej.
Vilka underbara elefanter. Självklart vill jag vinna en sådan. Jag lånar även en bild från dig och tipsar i min blogg.

Camilla Simone sa...

Oioi, for noen fine elefanter. Tror nok lillepia min hadde digget en sånn. Nå skal jeg lese resten av bloggen din:o)

Anonym sa...

Vilka härliga elefanter en sådan vill jag gärna ha:)
/Carola www.cbkids.se
carola.bylander@telia.com

tussemormor sa...

Det vore kul med en elefant till minsta barnbarnet. Apropå lapptäcken, som Du också skriver om, håller jag på opch syr ett till samma barnbarn. Hon skall få det på sin dopdag 29 nov. Just nu är jag dålig på att skriva i min blogg, men kanske jag hinner lägga en länk till Din blogg före 13 november!

SABINA sa...

so cutee!! :) i'm italian and i don't speak sweidh :( sorry! however your blog is great! can i partecipate at this giveaway?
my blog is castagnamatta.blogspot.com
bye!

Mimmi sa...

Det här ju ett tillfälle man inte får missa ;-) Jag har länkat i min blogg också.

Kottekott sa...

Klart jag vill vara med och tävla oxh länkar givetvis också!

Kram grannen

Mannagryn sa...

Jag vill också vara med! Lägger till en länk ikväll när jag kommer hem.

Bollan sa...

Jätte söt vill gärna vinna. och jag länkar så gärna.

Anonym sa...

Jag vill gärna vinna den bruna med blommor på!!
/June på www.junebacken.se

vouffen sa...

Jag skulle jättegärna vilja vinna en söt elefant till min dotter till juklapp :) ! Länkar om tävlingen på min blogg oxå.
Mvh Åsa vouffen

Anonym sa...

jag vill vinna!

Icka sa...

Jag är en passionerad elefantsamlare och en sån här MÅSTE jag ha.
Jag ska tipsa om denna tävlingen på vår blogg!!!

Anonym sa...

Åh, en PELLEFANT! Jag tipsar genast om din tävling!

: )

Anonym sa...

Jag blev inspirerad av din bild o vågade mig på att köpa en GUL sjal igår! Den är som en sol!

Anonym sa...

min blogg fyller 1 år, de firar jag med 2 tävlingar. kolla in och var med om chansen att vinna en klocka eller en dregglis från Created by Vega!!

Marie Frost sa...

Min son hade fått glädjefnatt (och jag med!) om jag vinner den blå/gröna elefanten åt honom! Jag har tipsat på min blogg! http://mariepysslar.wordpress.com/2008/11/04/jag-vill-vinna/

Anneli sa...

Underbara elefanter! Jag vill jättegärna var med och tävla och har såklart länkat till tävlingen på min blogg! Jag håller tummarna!

á Yeliqa sa...

Det är ju klart att jag vill vara med och vinna en av dina underbara elefanter :) Länkar gör jag naturligtvis också :D

Anonym sa...

Jag har ingen blogg att tipsa i tyvärr, men min lilla dotter skulle älska en liten ant (elefant).

Anonym sa...

Oh så söta elefanter självklart vill jag ha chans på en jag med.
Ann1e58(a)hotmail.com

Jes sa...

Jag vill gärna vinna en elefant, jag har lagt ett tips inlägg på min blogg m din tävling :)

Renathe sa...

Det der er de søteste elefantene jeg har sett! Du er virkelig flink! Så klart jeg tipser om konkurransen din på bloggen min. Vil veldig gjerne vinne en slik!!!

Renathe sa...

Jeg lånte et bilde av elefantene til bloggen min!

Anonym sa...

Vilka underbara elefanter! Jag är kär...:o) Har tyvärr ingen blogg som jag kan tipsa vidare om denna tävlingen. Skulle jag vinna når du mig på isingen@comhem.se

Unknown sa...

Fantastiskt fina, skulle passa perfekt i vårt kommande barnrum med elefanttema!

Anonym sa...

ÅÅÅ vad fina! Självklart skulle man vilja vinna en sån! Länkar till detta på min blogg direkt :)

Anonym sa...

Klart man skulle vilja vinna en sån här härlig elefant till sin son, en bättre present kan man inte hitta ! Underbar sida med mycket fint och bra inspiration!

bircke sa...

Jag är med. Hoppas, hoppas, hoppas! Det skulle bli en jättefin julklapp till mitt lilla systerbarn.

Linda Muhr sa...

Jag har haft en usel dag (varslad från jobbet) så jag skulle heböva piggas upp, så jag hoppas på turen att vinna en finfin elefant..

Mvh Linda

Immah sa...

såå sööta! En elefant hade mer än gärna fått balansera hemma hos mig =) Givetvis tipsar jag i bloggen

Lise sa...

Åh, for noen søte elefanter:)
Har tipset om konkurransen på bloggen min:)
Har lyst å vinne disse søte små elefantene!!:)

prylpinglan sa...

Å vilka söta elefanter! Självklart vill jag vara med och tävla! Jag har gjort ett inlägg om din tävling på min sida!
//Prylpinglan

Anonym sa...

En sådan fin elefant vill man ju gärna vinna!

Y sa...

många lotter blir det :-)
de är så vansinnigt söta att jag hemskt gärna vill ha en

Anonym sa...

Superfina!

Anonym sa...

Så söta! Vill väldigt gärna vinna en sån! Har tipsat om din tävling i min blogg

Linda sa...

Underbara!
Vem vill inte vinna en sån :)

Anonym sa...

Håller tummarna för mig själv, jag vill ha en sån! Och länk hit finns i min blogg.

Havfrua sa...

Du har laget så utrolig mye fint her. Man blir glad av å se på tøyet ditt. De elefantene var jo bare gulliga, hadde vært morro med en sånn i bokhylla mi. Tipser i bloggen min, tar med et bilde av elefantene dine.

Unknown sa...

Man blir glad bara av att se dem underbara elefanterna, hoppas på att vinna en till min lilla Leia i 1 års present:)
Självklart är du länkad oxå!!

www.familjenochjag.blogspot.com

Tina

Sofie sa...

hello!
jag kommenterar och länkar!
roligt med tävling och hoppas jag vinner:)
allt gott.
s

Anna-Karin sa...

Har visserligen just hittat till din soliga och inspirerande blogg - men vill självklart ändå vara med i utlottningen! :-D

MADELEINE sa...

Jag vill oxå vara med!! Superfin elefant ;-)

Anonym sa...

ÅÅÅÅ Vad fina saker du gör!!!! blir så glad! Hoppas jag vinner en sådan super söt elefant!:)hi

Lycka till:)!En ny bloggbesökare!:)

Anonym sa...

Riktigt fina elefanter. Självklart vill man vinna en.

/Nathalie nco@kth.se

Lotten sa...

Klart att jag vill vara med och vinna ;-) Dom är ju ursöta!!

Anonym sa...

Såå fina elefanter! Jag måste såklart vara med i utlottningen, vilken bra idé :-)

paraphenelia@hotmail.com

Anonym sa...

å for noen fine elefanter:P
ble tipset av noen til å gå å se på di, å må si meg ganske imponert:)
skulle gjerne hatt en her i stua:)
jeg låner bildet å legger det ut på sia mi:)

Anonym sa...

glemte å legge webadresse:)
dn er: r_lille_15@hotmail.com

snork sa...

Jag är med och tävlar! Och jag länkar från min blogg!

Anonym sa...

Superfina elefanter, hoppas på att vinna en till min son eller mig själv :)
www.annafaithful.blogg.se

miriel sa...

Soliga elefanter behövs i höstmörkret! Såklart jag vill vara med å tävla.

Jag har länkat till din tävling i min blogg: http://faktisktpraktiskt.blogspot.com/

Nu håller jag tummarna! :-)

Sofi sa...

Åh vilka fina!! Självklart vill jag vara med och tävla.
Tipsar om det i min blogg!

frisky frog sa...

Vem vill inte vinna så fina elefanter. Jag vill i alla fall väldigt gärna. Och självklart länkar jag från min blogg.

MinaAlster sa...

Vilka underbara elefanter! Både jag och mina barn blev storm förtjusta! :)

Anonym sa...

Åh vilka gulliga elefanter, tror att vårt efterlängtade lilla Russin skulle vilja ha en sån när h*n ser dagens ljus nån gång i januari=) Så nu får vi hålla tummarna för en vinst!! Har tyvärr ingen blogg, men en mailadress har jag.

Malin
malin_wigren@hotmail.com

Anonym sa...

Vilka söta elefanter!
Deltar gärna i din utlottning.

abackman66(a)hotmail(punkt)com

Lenas HEM sa...

Jättefina elefanter!! Önskade att jag vore lika duktig på att sy, men det kanske går att lära sig. Det svämmar snart över i hjärnan av alla idéer som finns där =)

Självklart vill jag vara med att tävla så jag länkar dig på min blogg med och tar den fina bilden =)

www.minaunderverk.blogg.se

Kramar Lena.

Anonym sa...

Även jag vill ha en chans att vinna en av dina söta elefanter. Har även länkat till tävlingen i bloggen!

Anonym sa...

Klart man vill vinna en sån härlig elefant =)

mamman pysslar sa...

Vilka underbara elefanter!
Vore en perfekt julklapp till min lilla djurälskande W.

Tipsar om dig på min blogg!

Henrietta sa...

Så ljuvliga elefanter! Självklart länkar jag hit från bloggen!!

Anonym sa...

Åh så underbara elefanter min dotter älskar elefanter!

har ingen blogg själv men
min mail är:
lillans@hotmail.com

Mvh
Cassandra

soteria sa...

Jag vill också tävla, dock ingen blogg. Mailadress: emma@ayeon.org

Sarah sa...

givetvis vill jag vara med och tävla. har även länkat tävlingen i min blogg,

Naíma´s sa...

Åå jag vill vara med!!!! En sån underbar elefant vill min tjej ha:)
Tipsar genast på bloggen.

khs sa...

En sånn søøøt elefant hadde gjort seg på min lille flickas første jenterom som innredes i disse dager! Tipser også om konkurransen på min blogg!

Anonym sa...

Jag är med och tävlar!!
Har även med tävlingen i min blogg http://dobelieve.blogg.se/2008/november/nu-tavlar-jag-igen.html

Mvh Ida

♥ Tina ♥ sa...

Gratulerer med mange besøkende i en flott blogg! :-)

Anonym sa...

kan man köpa en sån fin elefant förresten!?:)hi

Anonym sa...

Är supergärna med och tävlar!
anna-maria.eng@hotmail.com

Håller tummarna!

/ Anna

Anonym sa...

Obloggare är jag men för den sakens skull är jag inte påverkbar...vilka underbara skapelser..klart man vill vinna!

Maria sa...

Så fina! Jag är med!!

ingen fara på taket sa...

Jag vill gärna vinna en fin elefant till min lilla systerdotter och tipsar i min blogg.

Malin ~ Lillpiga sa...

Jag tar gäääärna en lott!!!

Ina sa...

For noen nydelige elefanter. De var jättevackra. Jeg skulle gerne ville vinne en sånn til min son. :) Fin blogg. Jeg har lånat bild till min blogg.

I Veras hus sa...

Himmel så fiiina! Jag har även länkat hit från min sida.

Anonym sa...

Åh va underbara Vem vill inte vinna en så fin elefant! kerstin

Floppetiflopp sa...

Hvem vil ikke vinne en slik søt elefant. Jeg tipser om konkurransen i bloggen min :)
(låner bilde også)

Mia sa...

Men å så söt, en sån skulle min lilla tjej och jag gärna vilja ha.

mamamekko sa...

Men gud, jag är helt kär, vilka ursöta. Självklart är jag med å tävlar, och har även tipsat om tävlinge på min blogg. Vet precis vilken elefant jag skulle välja om jag vann... Den turkos/gröna, fullkomligt underbar!

Anonym sa...

Utrolig søte elefanter, og så fin blogg du har! Skal til og med legge deg til linkene mine, og selvsagt tipse om konkurransen din, kan skjønne det når du har så fin blogg.

Anonym sa...

Åh, min lilla H skulle nog gilla en sådan skarpt (annars skulle jag göra det)!
Jag är gärna med och tävlar!

Kärleksallen sa...

Åh en sån skulle jag jätte gärna vilja vinna! Min son fyller 1 den 5 december... perfekt present! Jag tipsar om tävlingen i min blogg!
Kram/J

Tojan sa...

Jösses vilka söta elefanter, en sådan skulle passa kanon till min kommande lilla bebis.
Har ingen blogg, men har tipsat om din i ett mail till mina vänner.

krajamaria sa...

Så söta! Den gula och den längst till höger är mina favoriter! Jag är med och tävlar och marknadsför dig och din tävling via min blogg! Välkommen in på ett besök där!

Therese sa...

Jag vill jättegärna vara med i denna tävling och skriver ett inlägg på min blogg om denna tävling!
//Therese
//theresehimmer.blogspot.com

Linda Dekorerar sa...

Vilka goa små söta elefanter.Vill gärna vara med och tävla.

ingridmarie sa...

ÅH, så nydelige elefanter!! Eg samler på alt av elefanter! Kansje eg er så heldig å vinne ein til fødselsdagen min den
14.november :) Koser meg med å lese bloggen din, eg kjem attende hit :) Link på bloggen min straks:)
ingridmarie

Emma Clara sa...

jösses va jag fick "skrolla" länge...men jag vill oxå tävla!!!! jättefina elefanter!!

Anna/Augusti_73 sa...

Vilka sötnosar!
Grattis till 1000!

M sa...

Det var utrolig søte elefanter!
Viste bildet til stesønnen min. Han syntes de var kjempe tøffe.
Har laget tipset om tävlingen din på bloggen min.
http://lillemegshobby.blogspot.com/

Anonym sa...

Vilken fin blogg. Hittade hit genom en sån tipsade om din tävling. Självklart vill jag också vara med och länkar även på min blogg.
Ha det fint!

Anonym sa...

Hej!
Vill ha vill ha vill ha! Den i 70-talsfärger gör mig knäsvag.

Kram och hoppas.
/Saralill bloggare "to be"

saralill.froberg@hotmail.com

petrified in pink (Petra) sa...

Vill jättegärna vara med och tävla om de urgulliga elefanterna! Tipsar också om tävlingen på min blogg och håller tummarna!

Katarina sa...

Första gången jag är här. Fantastiska kläder.
Harlänkat från min sida.

Familien Tuv sa...

Kjempefine elefanter!!!

Anonym sa...

Vilka jättefina elefanter - självfallet vill jag vara med och tävla! Och så roligt att ha hittat hit för första gången!

Anonym sa...

oi så glad jeg er for at jeg fant den fine bloggen din! snublet rett i den fra huset ved bekken, via moia til dill og dall og sånt og her er jeg! nå skal jeg prøve å putte deg på bloggen min... ikke så flink enda..
ønsker meg en elefant til jul!!!

Pernilla sa...

Åh vilka underbara elefanter, min dotter skulle älska en sån!

Länkar direkt hit!

/Pernilla

Anonym sa...

Åhh en sån vill jag vinna!

Lallis - liv och leverne sa...

Men oj vilken underbara elefanter:)
Och vilken fin BLOGG du har!
Kram Lallis

Pia sa...

Men gud så söta elefanter!! Första gången jag besöker din sida men självklart vill jag vinna! Har lånat bild o tipsat om din tävling på min blogg.. /Pia

Jonna sa...

Vilka ljuvliga elefanter. Jag är med och tävlar. En sådan elefant skulle jag vilja ge till min systerson.

Jag har även tipsat om tävlingen i min blogg.

http://jonnas-blog.blogspot.com/2008/11/elefant.html

Unknown sa...

herlig da, her var det mange kommentarer.
satser på at jeg vinner en elefant til de 2 små som blir ett år i helga.
ha en fin dag.
klem

Vår lille hage sa...

Hei ! Her var det jammen mange kommentarer... Jeg melder meg gjerne på. Kjekt med konkurranser! Fin blogg du har forresten. Ikke vært innom her før. Kommer gjerne igjen. Klem

Viveca sa...

Vad fina saker du gör! Vil så klart gärna vinna en liten elefant! Har länkat hit från bloggen min!
Mvh

Anonym sa...

Jag tipsar såklart om din tävling på min blogg, för jag vill också gärna vinna en söt elefant! :)

Alla bäckar små sa...

Hej! Jag vill gärna vinna en sån söt elefant! Har även tipsat på min blogg.
Ha en trevlig helg!

Anonym sa...

Så super fin skulle jag ge min son nr 2 (6 månader)som annars bara får arvgods...

asawallgren72@hotmail.com

Åsa

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Och jag vill också vara med! Alldeles underbara elefanter!

Anonym sa...

Med chansen att vinna en sådan söting så går jag allt skak liv i in blogg!

Åse Marit sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Åse Marit sa...

Så fantastisk fine elefantar! Gløymte å skrive at eg tipsa om konkurransen din på min blogg så måtte poste ein ny kommentar..

Vil veldig gjerne vinne ein kjempesøt elefant!!!

Anonym sa...

Vilka underbara elefanter! Hoppas också så klart på att vinna en, även om jag inte har någon blogg att länka till.
linnbystrom@hotmail.com

Tiro sa...

Min prickinga lilla vän skulle bli glad om hon fick en kompis från samma skapare. Så jag har tipsat om din tävling i min blogg. Så nu håller jag tummarna!!!

Eleonor Lilja sa...

Åh dem är helt fantastiska!! Jag vill gärna vara med och tävla, länkar också till tävlingen på min blogg /Eleonor

http://eleonorlilja.blogspot.com

Anonym sa...

Jag är med!

Nina sa...

Å helledussen - elefanter er favorittdyret mitt. Har alltid ønsket meg en alldeles egentlig liten elefantbaby - men siden jeg aldri ble noen sirkusprinsesse har jeg endt opp med en hund og 3 katter i stedet ;0). Inspirerende syblogg - det må jeg få si. Første gang jeg er her - kommer definitivt snart igjen.

LillaLykke sa...

Har du laget disse?? Så nydelig!! :)

Anonym sa...

Oioioi for ein fin blogg!!! Og for ein jobb du får når du skal trekke vinnaren av konkurransen...

Eg er veldig, veldig glad for å ha oppdaga bloggen din via eit tips på ein annan norsk blogg, og tipsar gjerne vidare sjølv, for her var det mykje glede å spre! Keep up the good work!

Sabina sa...

Vilken fin blogg du har! Blir inspirerad!
Och SÅKLART vill jag ju vinna en så underbar elefant!!
Länkar i min blogg.

Anonym sa...

Så härliga elefanter! En sån vill jag förstås vinna!/ annika.lundberg@gmail.com

Kapybaran sa...

åh, supergulliga! Jag vill gärna vinna en och länkar från bloggen: http://kapybaran.blogspot.com/2008/11/elefanttvling.html

om jag inte vinner, kan man köpa direkt från dig då? tror tvillingdöttrarna skulle älska varsin!

Anonym sa...

Fantastiskt inspirerande bloggsida. Med vinstchans dessutom! Jättekul!!!
malin.skagerlind@yahoo.se

Assi sa...

Har just hittat din blogg och vill självklart vara med i utlottningen

Anonym sa...

Helt underbart söta! Jag vill vara med i utlottningen!

Kram
/Johanna

sara sa...

jag vill ha en, tänk om jag vinner!

Stickglada Mormor! sa...

Jag vill oxå vinna en elefant, de ser ju hur rara ut som helst!! ;)
Ska tipsa om din blogg, of course!

Mvh

Anonym sa...

en elefant vill tisalen ha

Anonym sa...

Flotte elefanter, og jeg skriver om konkurransen på min norske blogg : http://www.arcticmum.blogspot.com

Emmas dagar sa...

Jag vill förstås vinna en av dina underbara elefanter!
Länkar på min blogg!

Lisa sa...

Supercoola elefanter! Skulle så gärna vilja ge en sån till min tjej som fyller 1 år den nittonde. Tippsar om tävlingen på min blogg såklart.

Anonym sa...

Sjukt fina, jag är förälskad.
Jag har lagt en länk i min blogg www.nakenfis.se

Emmama sa...

Vilka fina!! Har sjalvklart lankat pa min blogg for att dubbla chansen! Min son skulle alska en av dina fina elefanter!

Nettan sa...

En sån vill jag vinna, jösses så söt.
Jag länkar på min blogg.

Anonym sa...

Oh, vilka underbara elefanter. Tänk om jag kunde vinna en sådan till mitt barnbarn. Kram

Susanna sa...

Min syster ska få sitt första barn när som helst och det vore så fantastiskt att få ge en såhär fin present till den lille eller lilla. Jag tipsar om tävlingen på min blogg. Hälsningar från Susanna som bor i Kenya

Miralin sa...

Åh vilka söta elefanter! Självklart vill jag vara med. :D

Anonym sa...

Vill också självklart ha! ;) Vem vill inte ha en sån urgullig elefant???

Tre små stjärnor (fd Yrväder/Sockertopp) sa...

Tjoho. En av 193 minsann :) Känns som chanserna inte är gigantiska men det spelar ju ingen roll - en elefant är en elefant - och en Solig elefant skulle vara ännu bättre. Nu skall jag susa iväg till min blogg och tipsa lite om det här.

Anonym sa...

Jag skulle gärna vinna den gröna elefanten med löv till vår bebis nummer två som färväntas dyka upp i slutet av februari. Jag har inte velat handla något, och det finns alldeles för mycket avlagt från dottern för att motivera mer inköp dessutom, så det skulle vara jättekul. Länkar till din blogg i min.

Anonym sa...

Självfallet vill jag inte missa chansen att vinna en elefant! Jag har även lånat bild och länkat från min blogg.

Anonym sa...

En sån vill jag helt klart vinna till min son. En sådan hade passat ypperligt i hans snart färdigrenoverade rum.

Jag tipsar om tävlingen på min blogg så klart!

LADY JEN sa...

Jsg vill oxå vara med i tävlingen. Tipsar om tävlingen även på min blogg!

Christine sa...

Oj så söt =) Jag tar en lott och håller tummarna =)
Självklart länkar jag i min blogg också ;)

Anonym sa...

NØ-ø-ø-øj, hvor er de fine elefanterne. Det vil gøre lykke, hvis jeg vinder(ekstra julegave) Tipset er givet videre på min danske blog.

Anonym sa...

Åh, så söta. Jag vill gärna vinna en elefant!!
MVH Kerstin
kerstinf99@gmail.com

«Äldst ‹Äldre   1 – 200 av 280   Nyare› Senaste»