onsdag 2 maj 2012

Lyckan kommer, lyckan går













Ja så är det ju, livet går upp och ner, nu har vi haft några tunga dagar igen.
Skulle vara skönt att bara berätta allt, men det finns saker som inte riktigt lämpar sig för bloggande.

För en vecka sen var vi på semester i Amsterdam, några väldigt fina dagar som känns skönt att tänka på nu.












En fantastiskt fin stad med massor av kanaler, båtar och gamla fina hus.

Många mysiga fikor blev det.












Vår huvudattraktion var Keukenhof, en jättepark med hur mycket tulpaner som helst. Och nästan lika många kameror...

Under den korta stund jag var vid just de här tulpanerna kom tre olika personer förbi och sa att det var så vackert, att min klänning passade perfekt. :)












Efter Keukenhof var det dags för det kanske allra bästa, tulpanfälten! Helt underbart fint och härligt var det. Vi blev nästan lite tokiga. Nu sitter Jonas bredvid mig och säger "Vi och vi".

Okej, jag då. Jag sprang mellan raderna, fram och tillbaka.

Det var så vackert så jag blev alldeles glad.
  
Världens finaste.
Alla bilder har jag snott av Jonas utom den sista förstås, där snodde jag kameran.

6 kommentarer:

Ulrika sa...

Vad fint! Och jag håller med, din klänning är som gjord för de för fälten!
Nu hoppas jag att de tunga dagarna snart är förbi för er. Må lycka komma framöver! Kram!

Carolina sa...

Kram

SiriR sa...

Åh, så vakre bilder!
Fine minner å ha når dagene er tunge.
Sender deg en klem:)

Ahlard sa...

Jag tittar in ibland och njuter av dina Bilder/alster. Vi älskar den fina filten jag beställde:) Jag önskar att lyckan stannar hos dig/er... Håller tummarna för att era önskningar slår in:) /Johanna

Mia sa...

Vilket spänstigt hopp du gjorde där, slår vad om att inte ens lillasyster Ks benmuskler kan göra ett sådant ;). Kram till er.

Maria sa...

Älskar skutt-bilden!