onsdag 4 maj 2011

Den som väntar på nåt sytt...

...väntar aldrig för länge, som vi brukar säga. Dessa mobilfodral får följa med på Blåklockefestival på fredag. Alla är i den lite större storleken som passar tex iPhones.
Har även sytt lite jackor och mössor som kommer här snart. Och ett gäng kjolar har det också blivit.


Båda färgerna finns i storlek S, M och L (vuxenstorlekar).

Ni som är i närheten av Helsingborg, kom gärna på blåklockefestival. Brevduvevägen 6, Ättekulla Sommarstad kl 14-18 nu på fredag. Det blir basar, café, tovning, ringlekar, pinnbrödsgrillning och vått i vått-målning. Litet och väldigt mysigt skulle jag gissa. Hoppas vi ses!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, du är så kreativ och dessutom produktiv! Jag hoppas att få tillfälle att känna på dina kreationer framöver, men än så länge inspirerar du mig massor.

Susanna sa...

Så mycket fint! Jag har föresten ditt nyckelband på min hemnyckelknippa och blir glad av det varje dag! Och börsen innehåller viktiga saker i handväskan! Fortfarande favoriter och kommer så förbli!

Hopps ni får en underbar fredag, låter hur trevligt som helst!

Cecilia & Busiga ungar sa...

Hej. Är väldigt intresserad av dina fina kjolar...var med och tävlade en gång bara för att en av vinsterna var en kjol. Vad tar du för dom du har sytt här?? Gillar båda jättemycket men med tanke på att sommaren snart kommer så föll valet på den gula....om du nu får några kvar efter fredagen....
Lycka till!!

Anonym sa...

Bor för långt bort, annars hade jag absolut tittat förbi

AnnaW sa...

Du gör verkligen härliga saker!

Gitte bortbytingen sa...

Såg tyvärr inte översta bilden, bara ett kryss, men de nedre var superläckra! Kul att du använder återvunna tyger!

Solveig Lövendahl sa...

Tack alla för era fina kommentarer, ni gör mig glad!

Cecilia, jag har svarat dig på din blogg. Ifall någon annan också är intresserad så finns kjolarna kvar och kostar 400 kr/st.

Ha en fortsatt skön söndag!

Lilla Anka sa...

MEN..... typiskt att jag ser detta för sent! Jag hade gärna kommit till Ättekulla och sett dina alster "live", i övrigt verkar det ju också som ett trevligt arrangemang.
SÅÅÅÅÅ fina jackor förresten i inlägget här ovan!

Gila sa...

Snygga kjolar och fodral!

Julia sa...

Hej, Jag vill köpa ett fodral till min iphone. Har du några kvar och vad är det för pris? Maila till: juliasvardag@yahoo.se :)