tisdag 25 december 2007

Mitt skickade hemlispaket


Paketet som jag skickade till Lovisa innehållande ett bredspårigt manchestertyg, en rödbrunrandig trikå (som redan blivit julklapp! Kika hos Lovisa.), gula knappar och hjärtformade träknappar (exakt likadana som jag fick av min hemlis! Av alla knappar som finns i världen...). Där fanns också rättvisemärkt apelsinchoklad, kasse och börs och slutligen en tröja till hennes son sydd av en gammal mjuk mohairtröja. Det har varit jätteroligt att pyssla ihop ett paket och inte alltför svårt eftersom det verkade som om vi hade rätt så lika smak. Fast man vet ju aldrig ändå, men det gick hem...

4 kommentarer:

Jes sa...

Vilket fint paket du skickade.Väskan och börsen var jättefina. Jag bara älskar det bruna tyget med blommor på , har det med grönbakgrund med gula och blå blommor. Skulle gärna vilja ha mer :)

florin design sa...

Oj, vilket fint paket!!!!

Cecilia sa...

Det var ett fint paket :))

DORIS DAISY sa...

Ja, jag kan bara håla med! Jättefint paket. Tröjan är så himla fin, tycker jag. Ser så varm och mjuk och gosig ut!