lördag 28 mars 2009

Tygänglar finns...

...även i min värld. Har ofta avundats andra sybloggare som plötsligt och oväntat fått de mest fantastiska tyger av snälla människor. Nu har det hänt mig också! Fick en stor bit av detta underbara tyg av en trogen kund. Tusen tack, M!
Annars flyter det på med brudklänningen tack vare era goda råd. Idag har jag roat mig med att måla på kläder tillsammans med en god vän och hennes dotter. Det var väldigt roligt och avslappnande att bara sitta och måla, borde man göra oftare.

10 kommentarer:

Mannagryn sa...

Härligt med tygänglar! Jag har också detta tyg, fyndade det på tradera fär några veckor sedan.

od Andulky sa...

Fint tyg!

Pernilla sa...

underbart med tygänglar. Hoppas nån hittar vägen förbi mig någon gång!

Retro Elephant sa...

Snyggt tyg!

Skall bli så spännande att få se din klänningen när den är färdig!

//Lina

florin design sa...

Grattis till tyget och att du oxå fått turen att träffa en tyg-ängel! Det där tyget är så fint men mönstret är så stort att jag har svårt att komma på vad jag kan sy av det.

Anonym sa...

Tack så hemskt mycket för fina kommentaren hos mig!

Åh, vad roligt att få tyg sänt till sig. Ha det gott och all lycka med brudklänningen!

Doris_Assar sa...

Åh, jättefint! Hoppas det går bra med din klänning! :-)

Mamma Melissa sa...

Titta, änglar finns ju!;.))

KATTCHING sa...

åh visst är det tyget fint?! jag köpte en stooor bit med samma motiv, i grönt, men jag har aldrig kunnat klippa i det så jag funderar på att sätta upp det på väggen istället så jag kan njuta av det varje dag! :)

Anonym sa...

hm.... Tygängel...Låter fint och härligt! Jag tycker om att vara en tygängel! //M