fredag 25 juli 2008

Vill du ha en present?
Jag har anmält mig till PIF - Pay it forward - hos Kottemamman.Och nu kommer jag att skicka något till de 3 första som lämnar en kommentar på det här inlägget och som vill delta i PIF.Det enda man behöver göra i gengäld är att lova att göra det samma på sin blogg genom att kopiera in texten här nedan och sedan skicka en present till de 3 första som kommenterar.En kul idé, eller hur?

Pay it forward”I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don´t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog.”

4 kommentarer:

Kånkarong sa...

Oj, jag vill gääärna ha en Solig PIF! :)

Pejgan sa...

javilljavilljavill :-P

Carolina sa...

Kan ju inte låta bli en solig PIF ;)

Solveig Lövendahl sa...

Roligt att ni vill ha presenter! Maila era adresser så skickar jag något så småningom.